Senior medewerker hospitality
Provincie Zeeland
- Uitzenden
- 36 uur


Dit ga je doen
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Zeeland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Zeeland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.
Opdracht
De uitdaging Onze ambitie is helder: collega’s en gasten moeten zich thuis voelen in onze prachtige Abdij. De afdeling Facilitair zet daarom vol in op persoonlijke en professionele gastvrijheid. Of het nu gaat om vergaderingen, recepties, diners of grote evenementen – wij zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Deze functie is ontstaan vanwege de tijdelijke afwezigheid van een collega. Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen, zijn wij op zoek naar een ervaren professional die direct inzetbaar is en het team op korte termijn kan versterken.
Als Senior Medewerker Hospitality speel jij hierin een coördinerende en uitvoerende rol. Je organiseert bijeenkomsten en zorgt voor een gastvrije beleving, terwijl je ook de planning, administratie en aansturing van collega’s op je neemt. Waar nodig draai je mee op de werkvloer.
We zoeken iemand die ruime ervaring heeft in leidinggeven, het organiseren van representatieve bijeenkomsten en bekend is met het werken in een politieke en bestuurlijke omgeving. Je weet collega's daarbij te stimuleren en te begeleiden zodat zij hun werk met plezier, zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid uitvoeren.
Wat ga je doen?
Gastvrij en operationeel:
- Samen met je team bent je hét gezicht bij ontvangst van gasten en collega’s;
- Samen met je team zorg je ervoor dat representatieve ruimtes er altijd verzorgd en uitnodigend uitzien;
- Je leidt bijeenkomsten en stuurt operationeel het Hospitality-team aan;
- Je zorgt dat collega’s met plezier samenwerken en hun rol goed kunnen vervullen;
- Je stimuleert initiatief, betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel in het team;
- Je verzorgt samen met collega’s (bestuurs)vergaderingen, recepties, diners en evenementen.
Coördinerend en administratief:
- Je plant personeel, diensten en middelen voor representatieve bijeenkomsten;
- Je beheert de voorraad en verzorgt bestellingen;
- Je houdt de administratie bij, zoals urenregistratie, reserveringen en leveringen;
- Je bewaakt de kaders van gastvrijheid, inclusief etiquette en kwaliteitsnormen;
- Je draagt bij aan procesoptimalisatie binnen Hospitality;
- Je adviseert over vernieuwing van assortiment en uitstraling op locaties.
Dit ben jij
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
- Aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve
dienstverlening - Aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van
bijeenkomsten - Kandidaat is bereid om in de avonden en weekenden te werken
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of
representatieve dienstverlening - Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en
organiseren van bijeenkomsten - Aantoonbare werkervaring met voorraadbeheer en voorraadbeheersystemen

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.