Medewerker Purchase to Pay a.i.

Stedin Groep

  • Uitzenden
  • 01-09-2025
  • 40 uur
7 maanden
MBO - HBO
Laatste dag

Dit ga je doen

Medewerker Purchase to Pay a.i.

Afdeling: Purchase to Pay

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Als Medewerker Purchase to Pay ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de diverse werkzaamheden binnen het team. Alles komt op je pad: bestelaanvragen, goederenontvangst, het (automatisch) betalen van facturen en nog veel meer. Misschien nog wel belangrijker is je kritische blik. Zie je knelpunten in werkprocessen, dan pak je dat op, bespreek je het met de specialist of je leidinggevende en werk je mee aan de oplossing. Ook zal je soms handmatig administratief werk doen.

 

Hier ben je goed in. Worden we blij van.

Je overziet het hele proces; van bestelling tot betaling. Je bent prettig in de omgang en vertelt vol overtuiging wat er beter kan. Uiteraard ben je accuraat en zorgvuldig, maar we waarderen het ook dat je flexibel en breed inzetbaar bent. Wat van jou nog meer de ideale kandidaat maakt?

  • Een MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Een achtergrond in bedrijfsadministratie
  • Je werkt makkelijk met SAP FI/CO

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

Purchase to Pay is een team binnen de afdeling Business Support Services. Samen met je collega’s regel je de administratieve kant van bestelaanvragen, goederenontvangst en het (automatisch) betalen van facturen. In een sfeer van samen dingen fiksen, pakken we projecten op. Als afdeling zijn we in transformatie. Met het oog op de toekomst kijken we steeds meer overstijgend en integraal naar processen.

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare MBO/HBO werk- en denkniveau
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van
    leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet
    mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers
    kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een
    bureau
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Dennis Hordijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Dennis neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback