Assetmanager Maintenance met klantcontact

TU Eindhoven

  • Uitzenden
  • Noord-Brabant
Logo van TU Eindhoven
Gesloten

Dit ga je doen

De TU/e is op zoek naar een Assetmanager met klantcontact.

De afdeling Maintenance is onderdeel van Real Estate, een van de ondersteunende diensten van de
Technische Universiteit Eindhoven. De afdeling Maintenance verzorgt het beheer en onderhoud van de
gebouwen van de universiteit en doet dit als een regieorganisatie. Er wordt samengewerkt met
onderhoudspartners voor het uitvoeren van onderhoud. Samen wordt invulling gegeven op het tactische vlak
aan de benodigde onderhoudsactiviteiten. De onderhoudspartner verzorgt de uitvoering van het onderhoud.

Binnen Maintenance wordt vanuit vijf vakgroepen gewerkt, te weten werktuigbouwkunde, elektrotechniek,
gebouwautomatisering, bouwkunde en terrein.
Daarnaast is er binnen Real Estate een afdeling Consultancy (Strategy and Consultancy) waarin onder andere
programma’s van eisen en beleid wordt opgesteld en ontwerpen getoetst aan de hand van het programma
van eisen en het technisch handboek.

De kandidaat gaat samenwerken met inhoudelijke collega's op alle disciplines.

De afdeling Maintenance bestaat uit ca 15 collega's bestaande uit technisch beheerders, contractmanagers,
accountmanagers en assetmanagers.
De afdeling Consultancy (onderdeel van Strategy and Consultancy) bestaat uit ca 7 specialisten variërend van
vakdiscipline.

Let op: Gezien de aard van onderhavige opdracht is het niet mogelijk om hiervoor als zzp’er zelfstandig in te
schrijven. Alle verplichtingen, ook die krachtens de belasting-, zorgverzekerings- en sociale
verzekeringswetgeving met betrekking tot Personeel van Opdrachtnemer, komen ten laste van
Opdrachtnemer. Opdrachtnemer vrijwaart Opdrachtgever tegen elke aansprakelijkheid die daarmee verband
houdt waaronder mede begrepen aanspraken van het Personeel van Opdrachtnemer gebaseerd op het
beweerdelijk bestaan van een arbeidsovereenkomst met Opdrachtgever, alsmede aanspraken van derden
(zoals de Belastingdienst) in dit verband.

Erik Visser

Marketing Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren