Beleidsmedewerker RO

Gemeente Land van Cuijk

Gemeente Land van Cuijk
€6.730 — €7.691 / maand
12 maanden
HBO
Gesloten

Dit ga je doen

We zoeken, in verband met extra werkzaamheden binnen het team RO zoeken we verschillende beleidsmedewerkers RO (28 – 40 uur).

NB bij meerdere geschikte kandidaten houden we de mogelijkheid open om eventueel meerdere kandidaten uit deze opdracht te halen.

Kandidaatomschrijving

Als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling voel jij je thuis in een gemeente die zelf ook volop aan het ontwikkelen is. In het ruimtelijke domein houd jij je bezig met onder andere het wijzigen van het omgevingsplan en het begeleiden van ruimtelijke procedures. Jij levert een bijdrage aan de verbetering van werkprocessen binnen de ruimtelijke ontwikkeling en behandelt complexe principeverzoeken. Ook organiseer je inspraakbijeenkomsten met initiatiefnemers. Kennis en ervaring van het grondgebied van de gemeente een pré.

Gezien het reguliere werkzaamheden betreffen geven we de voorkeur aan medewerkers in dienst van een bureau. ZZP-ers mogen ook reageren indien zij voldoen aan de wet DBA. 

Dit ben jij

  • Een afgeronde opleiding binnen het vakgebied van de ruimtelijke ordening
    (planologie) of rechten (ruimtelijk/bestuursrecht) op minimaal HBO-niveau.
  • Heeft in zijn/haar loopbaan een functie/functies verricht op het gebied van
    advisering op het gebied van ruimtelijke ordening voor een periode van
    minimaal 3 jaar (met vergelijkbare werkzaamheden). –
  • Een afgeronde opleiding binnen het vakgebied van de ruimtelijke ordening of
    rechten op minimaal HBO-niveau. – Bij deze opdracht worden na de eerste
    selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee
    in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens
    de hieronder aangegeven criteria. Passendheid binnen organisatie en team
  • Heeft in zijn/haar loopbaan een functie/functies verricht op het gebied van
    advisering op het gebied van ruimtelijke ordening voor een periode van
    minimaal 3 jaar (met vergelijkbare werkzaamheden). – Bij deze opdracht
    worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews
    afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews
    worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Passendheid
    binnen organisatie en team
  • Kennis en ervaring van het grondgebied van de gemeente. – Bij deze opdracht
    worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews
    afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews
    worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Passendheid
    binnen organisatie en team
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Passendheid binnen organisatie en team

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Bram van Dijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren

Feedback