BOA’s Domein 1

Gemeente Veldhoven

  • Uitzenden
  • 01-10-2025
  • Noord-Brabant
  • 32 uur
Logo van Gemeente Veldhoven
12 maanden
MBO
Nog 4 dagen

Dit ga je doen


Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA. Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.

Voor onze flexibele schil zijn wij op zoek naar domein 1 boa’s voor de invulling van 32 uur per week voor de volgende werkzaamheden:

  • Parkeercontroles ·
  • Binnenkomende meldingen vanuit het Klanten Contact Centrum (KCC) afhandelen 
  • Tegengaan van kleine ergernissen en overtredingen, zoals jeugdoverlast en geluidsoverlast
  • Inzet op evenementen
  • Opstellen van bestuurlijke rapportages

Wij zijn op zoek naar één partij die ons 2 tot 3 boa’s kan leveren die wij het jaar rond 32 uur per week mee in kunnen roosteren in dagdiensten (0800-1630), avonddiensten (1330-2200) of weekenddiensten (1330-2200).

Kandidaatomschrijving

Over de boa kandidaten:

  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring op het gebied van handhaving en toezicht. Daarnaast beschik je over juridische kennis van de huidige wetgeving;
  • Je bent in bezit van een geldig getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar. (RTGB certificering is een pre);
  • Je kunt goed zelfstandig werken en toont daarin eigenaarschap;
  • Je doet verbetervoorstellen en voert die samen met het team uit;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs (B);
  • Met jouw enthousiasme, open houding en heldere communicatie weet je mensen in beweging te krijgen. Daarbij ben je in staat om partijen, met soms uiteenlopende belangen, met elkaar te verbinden;
  • Je neemt graag initiatief en kunt goed samenwerken;
  • Jij staat midden in de samenleving, houdt van aanpakken en wil graag iets betekenen voor de toekomst van inwoners en hun leefomgeving;
  • Je kunt een VOG-P overleggen.

Gewenste competenties: Verbinder, communicatief en dienstverlenend.

Dit ben jij

  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven – Onze algemene
    inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
  • G-Rekening – De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een
    G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om
    niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen
    derhalve op deze vraag ja antwoorden
  • Opleidingsniveau – Minimaal opleidingsniveau: Je hebt minimaal MBO werk- en
    denkniveau en hebt bij voorkeur de HTV opleiding doorlopen of bent op
    andere wijze aantoonbaar gekwalificeerd voor het BOA vak
  • Hoeveel jaar werkervaring: (minimaal 2-4 jaar)
  • CV – Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de
    beschrijving van werkervaring
  • Interview – Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een
    aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke
    beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder
    aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden
    bij de match met de opdracht en het team

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!