Helpdesk medewerker
Gemeente Nunspeet
- Uitzenden
- Gelderland
- 24 uur

MBO
Nog 6 dagen
Dit ga je doen
De gemeente Nunspeet is op zoek naar een Helpdesk medewerker voor 24 uur per week. Als Helpdesk medewerker ICT ben je hét aanspreekpunt voor medewerkers en inwoners die IT-vragen of problemen hebben. Samen met een collega run je de helpdesk, waar je alle binnenkomende verzoeken professioneel en klantgericht oppakt. Je registreert, analyseert en lost technische problemen op, terwijl je ervoor zorgt dat iedereen soepel gebruik kan maken van onze systemen en applicaties.
Dit ben jij
- MBO diploma van een afgeronde opleiding in de ICT richting
- Ervaring met veelvoorkomende hard- en software (minimaal met: Active
Directory, Windows 10/11 en Ivanti Workspace)
- Ervaring met ITIL Voldoet volledig – Kandidaat
heeft > 1 jaar ervaring met het werken met ITIL Voldoet deels –
Kandidaat heeft een half jaar tot maximaal 1 jaar ervaring met het werken
met ITIL Voldoet niet – Kandidaat heeft geen tot maximaal een
half jaar ervaring met het werken met ITIL - Kandidaat heeft relevante werkervaring, als
Helpdeskmedewerker Voldoet volledig – Kandidaat heeft 3 tot 5 jaar
werkervaring als Helpdeskmedewerker Voldoet deels – Kandidaat
heeft 1 tot 3 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker Voldoet
niet – Kandidaat heeft 0 tot 1 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?