Kwartiermaker BRP Zevenaar

Gemeente Arnhem

  • Uitzenden
  • 15-06-2025
  • Gelderland
  • 40 uur
Logo van Gemeente Arnhem
5 maanden
WO
Laatste dag

Dit ga je doen

Door een veranderde doelgroep bij de BRP straat in Zevenaar moeten we als gemeente opplussen en een nieuwe samenwerking vinden met de IND. De kwartiermaker realiseert het inrichten van de organisatie die de vraag van de IND aankan en een duidelijke roadmap in beeld heeft voor 2026 en verder. 

Als Kwartiermaker stel je een werkproces op en betrek je ketenpartners. Je behoudt de regie en voert regelmatig voortgangsgesprekken. Daarnaast kom je in actie bij ad-hoc situaties wanneer daar de noodzaak toe is.
De Beoogde kwartiermaker is bekend met de procedures van Burgerzaken en weet hierin zijn of haar weg blindelings te vinden.

Wij zoeken een kwartiermaker die zelfstandig de opdracht uitvoert. Dit betekent dat je zelf je werkt organiseert en plant, en
kunt inschatten wat urgent is (prioriteiten stellen) en wat kan wachten. Daarbij ga je tactvol om met andere culturen, normen en waarden. Door vertrouwen te geven en sturing te bieden, zorg je dat gestelde doelen worden behaald. 

Dit ben jij

  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en
    volledig diploma op minimaal WO-niveau in de richting van sociaal domein of
    aanpalend..
  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 10 jaar werkervaring opgedaan met
    het opstellen en implementeren van organisatie / veranderplannen. BENOEM
    het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden.
    opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj). Bij het niet duidelijk
    benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal uw bieding terzijde
    worden gelegd
  • De kandidaat is aantoonbaar getraind op het gebied van diversiteit en
    inclusie.

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!