Medewerker servicedesk ICT

Wetterskip Fryslân

6 maanden
MBO
Nog 12 dagen

Dit ga je doen

Ga tijdelijk aan de slag bij Wetterskip Fryslân en duik in de uitdagende wereld van het waterbeheer. Je maakt altijd een verschil in de wereld om je heen en draagt bij aan een veilige en leefbare provincie. Voor mens en natuur. Voor huidige en volgende generaties. En wat doe jij morgen met water?

Wetterskip Fryslân zoekt een tijdelijke medewerker voor de Servicedesk ICT. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en zorgt voor een snelle en zorgvuldige registratie en afhandeling van meldingen. Je legt technische vraagstukken duidelijk uit, blijft rustig onder druk en werkt goed samen met collega’s van systeembeheer, functioneel beheer en security. Daarbij ben je je bewust van de impact van verstoringen binnen een kritieke infrastructuur.

  • ben je het eerste aanspreekpunt op het gebied van ICT voor de organisatie.
  • ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en oplossen van incidenten en geef je een correcte terugkoppeling.
  • documenteer je standaard oplossingen t.b.v. kennisoverdracht.
  • signaleer je proactief potentiële storingen.
  • neem je deel aan lopende projecten en zorg je voor kennisoverdracht naar de servicedesk collega's.

Dit ben jij

  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring met
    (telefonische) servicedesk werkzaamheden m.b.t. ICT
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met TOPdesk, MS Windows 11,
    Office-pakketten en Apple devices
  • De aangeboden kandidaat blijft rustig en efficiënt onder druk en is
    communicatief sterk
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de Microsoft 365
    producten
  • De aangeboden kandidaat kan 5 dagen aanwezig zijn op kantoor
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het samenwerken met
    systeembeheerders, functioneel beheerders en security
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring in het werken bij een waterschap of
    een overheidsorganisatie
  • ben je het eerste aanspreekpunt op het gebied van ICT voor de organisatie.
  • ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en oplossen van incidenten en geef je een correcte terugkoppeling.
  • documenteer je standaard oplossingen t.b.v. kennisoverdracht.
  • signaleer je proactief potentiële storingen.
  • neem je deel aan lopende projecten en zorg je voor kennisoverdracht naar de servicedesk collega's.

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Dennis Hordijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Dennis neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback