Planner

Stedin Groep

  • Uitzenden
  • 01-07-2025
  • Utrecht
  • 40 uur
Logo van Stedin Groep
5 maanden
MBO - HBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Om dit goed te laten verlopen hebben we een goede capaciteitsplanning nodig. Als planner maak je onderdeel uit van het Bedrijfsbureau Instandhouding. We zijn een continu verbeterend bedrijfsbureau met trotse medewerkers die vanuit het hart de keten ontzorgen, vooruitkijken en adviseren. Vanuit je rol als planner ben je professioneel, betrokken, ondernemend en betrouwbaar. Dit zijn kernwaarden waar het Bedrijfsbureau continu naar streeft. Bij deze kernwaarden horen kwaliteiten als stressbestendig, klantvriendelijkheid, flexibel, proactief, teamplayer, sta je stevig in je schoenen, ben je communicatief sterk. Daarnaast ben je op zoek naar uitdaging en wil je jezelf blijven ontwikkelen.
 
Als planner combineer je diverse taken, zoals het in behandeling nemen van diverse soorten storingen en het inplannen van storingscapaciteit. Ook hou je je bezig met het plannen van capaciteit ten behoeve van vulwerk, vervolg werk en onderhoudswerkzaamheden. Naast het plannen ben je verantwoordelijk voor het rooster van de monteur. Je komt in een team, die onderdeel uitmaakt van de storingsketen, waarin hectiek dagelijkse kost is. Jij bent als planner een belangrijke spil en het is jouw verantwoordelijk dat werkzaamheden in het net en bij de klant goed gepland worden. Dit doe je op een efficiënte wijze, waarbij je vooruitkijkt en meedenkt binnen de keten. Ook overleg je regelmatig met je partners binnen de Werkvoorbereiding en Uitvoering. Samen ben je verantwoordelijk voor het gezamenlijke ketenresultaat.
 
Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Je bent secuur, houdt van overzicht en verbeteren zit in je bloed. Je bent leergierig en wilt groeien in de functie als planner. Ook werk je graag samen met anderen uit de hele keten om zo het beste resultaat neer te zetten. Je bent een kei in verbinden en hebt voldoende overredingskracht. Daarbij ben je resultaatgericht en stressbestendig en krijg je energie van dynamiek. Je weet van aanpakken en pakt graag de kans om de diverse benodigde applicaties, zoals Click, onder de knie te krijgen.
Wat jou verder misschien wel onze nieuwe planner maakt?  

  • Je hebt een opleiding op mbo 4-niveau of hbo-opleiding.
  • Je bent handig in het gebruik van softwareprogramma’s.
  • Je bent bekend met het planningsprogramma Click (pre)

 
Een goed team. Daar hoor je bij.
Daar hoor je bij. Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het Bedrijfsbureau in Utrecht. Je gaat werken in het team Planning van het Bedrijfsbureau Instandhouding. Daar tref je een goede mix van collega’s met veel vakkennis en vaak met jarenlange ervaring. Jij kan daar veel van leren, maar jij hebt ook wat te brengen. Samen komen we als team tot de meest optimale planning voor nu en in de toekomst. Wij doen er alles aan om ons werk goed, snel en op tijd af te hebben. Ze hebben je er graag bij.

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde opleiding op MBO
    4-niveau of Hbo-opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als planner of een
    soortgelijke functie
  • Kandidaat heeft ervaring met het inplannen/aansturen van monteurs
  • Kandidaat is per direct beschikbaar
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van
    leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet
    mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers
    kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een
    bureau
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring systeemkennis van: – Office – Click
    (programma om te plannen)
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!