Senior Jurist grondzaken/vastgoed

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

  • Uitzenden
  • Zuid-Holland
  • 16 uur
Logo van Gemeente Pijnacker-Nootdorp
€4.264 — €6.072 / maand
HBO
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
De gemeente is voor het team Ontwikkeling op zoek naar een ervaren jurist grondzaken. Door uitval en het inwerken van een nieuwe medewerker is er (tijdelijk) ondercapaciteit. Wij zoeken een ervaren jurist die dossiers op het gebied van grondzaken zelfstandig kan oppakken. Wij gaan uit van 2 of 3 dagen per week.

Opdracht
De gemeente is voor de afdeling Ontwikkeling op zoek naar een ervaren senior jurist grondzaken.
De werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Het afhandelen van grondtransactiedossiers voortkomend uit projectontwikkeling, de uitvoering van volkshuisvestingsbeleid en gerelateerd aan beheer van de openbare ruimte;
  • Juridische ondersteuning bij infrastructurele projecten en de verkoop van gemeentelijk vastgoed;
  • Het voeren van onderhandelingen en verrichten van werkzaamheden ter vastlegging van afspraken tussen partijen;
  • Het opstellen en toetsen van privaatrechtelijke (model-) overeenkomsten zoals samenwerkings-, koop- en anterieure overeenkomsten;
  • Ondersteuning van projectteams, waarbij je de juridische- en vastgoedbelangen behartigt.

Daarnaast in voorkomende gevallen aangevuld met:

– Controle op de naleving van overeenkomsten;
– Het bijstaan en adviseren in procedures;
– Het grondbeleid instrumentarium verder uitwerken en uitdragen;
– Het adviseren over wijzigingen van relevante wet- en regelgeving in het team.

Dit ben jij

  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als jurist grondzaken/vastgoed
  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als jurist
    grondzaken/vastgoed en gebiedsontwikkeling bij een gemeente
  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding in juridische richting
  • Een afgeronde sonroerend goed (bijvoorbeeld Grotius)

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!