Technisch Administratief medewerker

Stedin Groep

  • Uitzenden & ZZP
  • 16-06-2025
  • Zuid-Holland
  • 40 uur
Logo van Stedin Groep
€3.811 — €5.297 / maand
3 maanden
HBO
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op ons af. Samen ontwikkelen we de energie-infrastructuur van nu en de toekomst. Binnen NetVerder ontwikkelen, realiseren en exploiteren we projecten op het gebied van energie-infrastructuur voor warmte, stoom en biogas. NetVerder is een zelfstandig onderdeel van Stedin Groep.
Vooral op het gebied van infrastructuur voor warmte verwachten wij de komende jaar een toenemende rol voor een publieke partij als NetVerder, omdat wij geloven dat dit type infrastructuur op termijn ook een publieke voorziening gaat worden. Daarom werkt NetVerder nu al aan meerdere ambitieuze en concrete warmteprojecten. Dit is nog een relatief nieuwe activiteit binnen de Stedin Groep; we leren en doen dus tegelijk. Bij ieder project is voor ons volledige transparantie een voorwaarde zodat onze omgeving begrijpt en accepteert welke keuzes het beste gemaakt kunnen worden om toekomst vitale infrastructuren te realiseren tegenover acceptabele maatschappelijk aanvaardbare kosten. De technisch administratief medewerker is hierbij de spin in het web en samen met je collega’s ondersteun jij onze projecten vanaf de eerste ontwikkeling tot en met de exploitatieperiode.
Als Technisch administratief medewerker breng jij structuur aan in het beheer van onze projecten en de bedrijfsvoering van onze energieinfra netwerken en werk je op de scheidslijn van business , finance en IT. Er is meer dan genoeg te doen en je komt te werken in een jong en energiek team dat volop in ontwikkeling is.

Dit ga je doen:

  • Klant- en leverancierscontact en -communicatie
  • Contractbeheer en dataregistratie klanten
  • Vastleggen van leverancierscontracten, bestellingen en goederenontvangsten
  • Assetdata- en vergunningenregistratie en mutatie
  • Klik-meldingen opvolgen in het kader van de WIBON
  • Registratie en beschikbaar stellen van meterdata
  • Coördineren van de voorschot- en eindfacturatie van onze klanten
  • Klant- en leveranciersevaluatie en tevredenheidsonderzoeken
  • Klachten- en storingsregistratie en  coördineren van storingscompensatie
  • Beheren subsidiedossiers
  • Planning en (voortgangs)rapportages op de diverse onderdelen

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Je bent communicatief sterk en analyseert graag. In een hectische omgeving weet jij goed het overzicht te houden op alle lopende zaken. In deze functie is het belangrijk dat je zelfredzaam bent en beschikt over een oplossingsgerichte instelling. Je krijgt energie van het secuur vastleggen van administratieve en procesmatige werkzaamheden.
Wat jou verder onze nieuwe collega maakt?

  • Je hebt affiniteit met energie-infrastructuur techniek
  • Je hebt ervaring op gebied van bedrijfsbureau werkzaamheden in een technische omgeving
  • Je bent goed bekend met gebruik van verschillende Microsoft Office-tools. Ervaring met SAP is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Een goed team. Daar hoor je bij.
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op het kantoor in Delft en incidenteel in Rotterdam op de Blaak. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel.

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO4/HBO opleiding
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring systeemkennis van Microsoft
    Office-Tools
  • Kandidaat heeft ervaring op gebied van bedrijfsbureau werkzaamheden in een
    technische omgeving
  • Kandidaat heeft ervaring met het werken in ERP pakketten, bij voorkeur SAP,
    en is in staat verbanden te leggen in deze programma's
  • Dit is een detavast aanvraag, graag het akkoord dat de intentie is om de
    kandidaat na 1 kalenderjaar over te nemen in vaste dienst van Stedin.
    Indien kandidaat hier niet voor openstaat graag niet aanbieden
  • Deze aanvraag is NIET geschikt voor de inzet van zzp'ers. Leverancier
    verklaart hierbij dat de aangeboden professional: • is opgenomen in de
    loonadministratie van Leverancier of een derde partij; • in loondienst is
    bij een Leverancier die de juiste certificering heeft voor het uitlenen van
    personeel; • is verzekerd voor werknemersverzekeringen; • geen
    directeur-grootaandeelhouder (DGA) van de B.V. is waar het contract mee
    afgesloten wordt of van hiermee participerende ondernemingen; • netto-loon
    uitbetaald krijgt, waarover de wettelijk voorgeschreven loonheffingen,
    loonbelasting en premies voor volks- en werknemersverzekeringen zijn
    ingehouden en afgedragen aan de Belastingdienst door de Leverancier of
    derde partij
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse
    declaraties zijn niet toegestaan
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!