Administratief medewerker

Gemeente Veldhoven

  • Uitzenden
  • 01-08-2025
  • Noord-Brabant
  • 32 uur
Gemeente Veldhoven
3 maanden
MBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA. Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.

  • Je bent verantwoordelijk voor correspondentie en documentbeheer, zoals het verdelen en afhandelen van ingekomen (digitale) post en het opslaan en beheren van documenten in systemen zoals Teams en Djuma;
  • Je ondersteunt projecten door het plannen, uitnodigen en de verslaglegging van interne en externe overleggen en het organiseren van bijeenkomsten, inclusief ruimte en catering;
  • Je ondersteunt het subsidieproces van de welzijnsaanvragen door aanvragen en verantwoordingen van onze subsidiepartners te registreren, te checken op volledigheid, beschikkingen te versturen, het proces te bewaken en hierover te corresponderen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de behandeling en afhandeling van aanvragen straat- en buurtsubsidies;
  • Je voert financieel administratieve taken uit zoals het inboeken van facturen, het archiveren van contracten en het maken van betaalopdrachten.

Kandidaatomschrijving

Ervaren administratief ondersteuner, liefst binnen het sociaal domein, die gemakkelijk lopende zaken oppakt en het team ondersteunt.

Gewenste competenties: Goede communicatie, proactief, accuraat en teamgericht.

Dit ben jij

  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven – Onze algemene
    inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
  • G-Rekening – De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een
    G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om
    niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen
    derhalve op deze vraag ja antwoorden
  • Opleidingsniveau – Minimaal opleidingsniveau: MBO
  • Minimaal 3 jaar
  • CV – Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de
    beschrijving van werkervaring
  • Interview – Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een
    aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke
    beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder
    aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden
    bij de match met de opdracht en het team

Sohail Khairi

Recruitment Consultant

Sohail Khairi

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sohail neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!