Ervaren medewerker Frontoffice (tijdelijk)

Belastingsamenwerking Oost-Brabant

  • Uitzenden
  • 11-08-2025
  • Noord-Brabant
  • 28 uur
Belastingsamenwerking Oost-Brabant
15 maanden
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

Als ervaren medewerker frontoffice beantwoord je uiteenlopende binnenkomende vragen per telefoon, per e-mail en of per contactformulier. 

Kandidaatomschrijving

We zoeken iemand met de volgende kennis en vaardigheden:

– algemeen vaktechnische of administratief-technische kennis van de gangbare processen en procedures

− aantoonbare recente kennis van lokale belastingen, belastingvorderingen, relevante wet- en regelgeving, werkprocessen en kwaliteitsnormen

− aantoonbare recente kennis van de belastingapplicatie Gouw

– aantoonbare recente van het invorderingsproces

– aantoonbare recente telefoon ervaring

− vaardig in het nauwkeurig en zorgvuldig werken

− vaardig in het verwerken van gegevens

− vaardig in het (mondeling en schriftelijk) klantgericht te woord staan van burgers en bedrijven

− minimaal werk- en denkniveau: mbo

Onder recent wordt verstaan in het afgelopen 1,5 jaar

Toelichting op rooster

Ma tm do 7 uur per dag, van 08:45 tot 16:15 uur.

Dit ben jij

  • Aantoonbare recente telefoonervaring – De kandidaat heeft de afgelopen 1,5
    jaar gewerkt met een telefooncentrale en hierdoor veel ervaring met het
    beantwoorden van veel inkomend telefoonverkeer
  • Aantoonbare recente kennis van het invorderingsproces – De kandidaat weet
    hoe het invorderproces van lokale belastingen loopt. Hij of zij heeft
    kennis van de verschillende invorderstukken en stappen en bijbehorende
    wettelijke termijnen. De kandidaat heeft aantoonbare recente kennis van
    kwijtscheldingsprocedures en het dwanginvorderingsproces
  • Aantoonbare en recente kennis van lokale belastingen en het heffingsproces
    – De kandidaat weet welke lokale belastingen er zijn en hoe het
    heffingsproces hiervan loopt. Hij of zij heeft kennis van de verschillende
    heffingsgrondslagen en weet hoe belastingverordeningen te lezen
  • Startdatum en inwerkperiode van 3 dagen voor de startdatum – De startdatum
    is maandag 11 augustus. Voor maandag 11 augustus moet de kandidaat de
    mogelijkheid hebben om 3 dagen beschikbaar te zijn voor het inwerken. Dit
    zal eind juli begin augustus plaatsvinden, in overleg
  • Telefoonapplicatie – De kandidaat heeft ruime werkervaring opgedaan met het
    beantwoorden van veel inkomend telefoonverkeer met de telefoonapplicatie
    Touchpoint in het afgelopen 1,5 jaar
  • Belastingapplicatie – De kandidaat heeft werkervaring opgedaan met de
    belastingapplicatie Gouw in het afgelopen 1,5 jaar
  • Interview – Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een
    aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke
    beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder
    aangegeven criteria. – Of de kandidaat binnen de BSOB-cultuur past; – Of de
    kandidaat de aanwezige kennis heeft; – Welke ervaring de kandidaat heeft

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!