Klantmanager Vastgoedbeheer

Gemeente Wageningen

  • Uitzenden
  • 18-08-2025
  • Gelderland
  • 20 uur
Gemeente Wageningen
6 maanden
MBO - HBO - WO
Nog 8 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Gemeente Wageningen zoekt  een ervaren Klantmanager Vastgoedbeheer die verantwoordelijk is voor de portefeuille sport.

Als Klantmanager Vastgoed ben jij het eerste aanspreekpunt voor het beheer en de verhuur van sportaccommodaties binnen de gemeente. Je onderhoudt nauw contact met sportverenigingen, exploitanten en collega’s binnen verschillende afdelingen. Je zorgt voor duidelijke afspraken, goed beheer van de locaties en een optimaal gebruik van de sportvoorzieningen.

Wat ga je doen?
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren en opstellen van huurovereenkomsten en addenda, inclusief de bijbehorende huurprijsberekeningen, indexeringen en servicekosten. Je houdt het overzicht op het debiteurenbeheer en zorgt dat financiële afspraken goed worden nageleefd.

Je onderhoudt actief contact met huurders, exploitanten, sportverenigingen, scholen en interne collega’s. Je bereidt periodieke beheerdersoverleggen voor en zit deze ook voor. Daarnaast coördineer je het sleutelbeheer en het materiaalbeheer, en ben je aanspreekpunt voor gebruikers bij praktische zaken of communicatie over bijvoorbeeld sluitingen of veldgebruik.

Ook draag je zorg voor de planning van sportaccommodaties, waaronder de roosters voor bewegingsonderwijs en incidentele sportevenementen. Je houdt zicht op leegstand, mutaties en bewaakt het beschikbare budget.

Tot slot lever je input voor het sportbeleid en ondersteun je bij de voorbereiding van besluitvorming richting het college.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met vastgoedbeheer bij een
    gemeente
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met
    vastgoedbeheer bij een gemeente
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het
    schakelen met verschillende belanghebbenden (gemeenten, uitvoerende
    partijen en bewoners) en het bevorderen van constructieve samenwerking in
    een maatschappelijk gevoelige context
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten en
    addenda .

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!