Informatiecoördinator Keringen

Stichting Waternet

  • Uitzenden
  • Noord-Holland
  • 36 uur
Stichting Waternet
€3.952 — €5.376 / maand
HBO
Nog 8 dagen

Dit ga je doen

Als informatiecoördinator keringen ben je verantwoordelijk voor het
coördineren en beheren van de informatiestromen tussen projecten en
de beheerorganisatie. Je speelt een sleutelrol in het identificeren,
organiseren en distribueren van informatie om zo het datagedreven
assetmanagement van de directie assets en operatie mogelijk te
maken. Je werkt zeer nauw samen met IPM-teams van de afdeling
projecten om de gegevenslevering van en naar het project optimaal in
te richten. Daarnaast coördineer je ook de wijzigingen uit andere
assetmanagementprocessen, zoals bijvoorbeeld vergunningverlening.
Hierbij houd je altijd de digitaliseringsmogelijkheden in je achterhoofd
omdat je ervan overtuigd bent dat deze gegevensleveringen
verregaand gedigitaliseerd en geautomatiseerd zouden moeten zijn.
Hiervoor werk je nauw samen met de bedrijfsinformatie analisten en de
procesbeheerders binnen AIM.

Jij bent verantwoordelijk voor de uiteindelijke kwaliteit van de informatie
die in de verschillende systemen beland.
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden zijn:
• Identificeren, Coördineren en innoveren van gegevensstromen
zodat er een gestroomlijnde distributie van gegevens binnen de
assetmanagement afdelingen ontstaat
• Ontwikkelen en implementeren van producten met betrekking
tot gegevensleveringen en -beheer binnen het kader van
gegevensmanagement bij Waternet
• Samenwerken met de Assetmanagementafdelingen om
gegevensleveringen te begrijpen en te vertalen naar praktische
producten om de dienstverlening van het team AIM te
verbeteren
• Identificeren en implementeren van verbeteringen in de
informatiestromen bij het vergunningsverleningsproces
• Zorgen voor de naleving en goed gebruik van de procedures
en producten voor de uitvoering van gegevensmanagement bij
Waternet.

Het is momenteel een dynamische tijd bij Waternet, er gebeurd veel.
We zoeken iemand die zich daarin weet staande te houden en teams
weet mee te nemen in de veranderopgave rondom Keringen.

Dit ben jij

  • In het bezit van HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met de uitvoering van
    informatiemanagement bij technische organisaties
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met werken
    conform BIM-werkmethodiek (ISO 19650)
  • Rijbewijs B
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van Keringen (40p)
  • Ervaring met werken bij een Waterschap (30p)
  • Kennis en ervaring met de NEN 2767 (20p)
  • Je hebt kennis van het proces vergunning verlenen (10p)

Vincent Vermeulen

Recruitment Consultant

Vincent Vermeulen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Vincent neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!