Medewerker KCC
Gemeenschappelijke regeling 1Stroom
- Uitzenden
- 23-06-2025
- Gelderland
- 20 uur


Dit ga je doen
Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Opdracht
Als medewerker KCC ben jij het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen die bellen of langskomen met vragen, klachten en/of problemen. In de meeste gevallen ben jij degene die de klant meteen kan helpen met zijn/haar vraag.
Je werkt in de basis bij het Telefonisch Informatie Punt (TIP). Bevalt het werk je en pas je goed in het team, dan hebben we mogelijkheden om door te ontwikkelen om ook de EMAIL, DE social media EN het sociaal loket te behandelen.
Dit ben jij
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau
- Per direct beschikbaar voor minimaal 20 uur per week gedurende 6 maanden,
voornamelijk in de ochtenden - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker
- Aantoonbare werkervaring als KCC medewerker bij een gemeente of
gemeentelijke regeling - Aantoonbare werkervaring met JKC (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Erik neemt contact met je op om de match te verkennen.