Skilled servicedesk medewerker

Gemeente Amsterdam

  • Uitzenden
  • 01-08-2025
  • Noord-Holland
  • 36 uur
Gemeente Amsterdam
11 maanden
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Opdrachtomschrijving
Als helpdeskmedewerker maak je deel uit van het team automatisering van de GGD. Samen met de systeembeheerder zorgen wij voor alle ICT van de GGD Amsterdam.

De service desk bestaat uit 6 tot 8 personen en werkt van 7.45 tot 17.00 in shifts. Het hele team bestaat uit ongeveer 20 collega’s. De afdeling automatisering van de GGD gaat onderdeel uitmaken van de regie organisatie van de Gemeente Amsterdam.

Naast onze gewone dienstverlening hebben wij veel extra activiteiten in het kader van deze transformatie. De service desk zal hier ook in meewerken. Na de transformatie houd onze afdeling op te bestaan.

Werkzaamheden

Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer;

Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;

  • Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;
  • Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;
  • Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting e n instructie aan de gebruikers;

Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie):

  • Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware;
  • Bijhouden van de CMDB;
  • Rechtenbeheer AD;
  • Bijhouden van de CMDB. en Rechtenbeheer AD.

Dit ben jij

  • De aangeboden kandidaat moet in het laatste jaar
    werkzaam zijn geweest binnen een skilled servicedesk in de ICT
    dienstverlening in de zorgsector.
  • De aangeboden kandidaat moet aantoonbare kennis van
    Active Directory en Azure Active Directory hebben en heeft gewerkt met
    Citrix en Citrix Director in het afgelopen jaar.
  • De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar
    aantoonbare ervaring met SKYPE for business, Quandago en Teams telefonie
    hebben.
  • De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar
    ervaring met floor walking, ondersteuning bij netwerkmigraties en
    telefoniemigraties hebben.
  • De aangeboden kandidaat moet in het bezit zijn van een MBO4
    opleiding binnen de ICT op netwerk gebied.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal één (1) jaar
    aantoonbare werkervaring met Topdesk
  • De aangeboden kandidaat moet binnen de laatste 2 jaar
    op een skilled service desk gewerkt hebben met onsite support Het aantal
    jaren ervaring dient duidelijk te blijken uit het cv
  • De aangeboden kandidaat is in bezit van Rijbewijs B
    i.v.m. buitendiensten en flexibele houding in verband met shifts
  • De aangeboden kandidaat moet bereid zijn sporadisch
    buiten kantoor uren migraties uit te voeren.
  • Wens – Rijbewijs De aangeboden kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs
    i.v.m. buitendiensten en flexibele houding in verband met shift.

Sebastiaan Melief

Recruitment Consultant

Sebastiaan Melief

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sebastiaan neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!