Skilled servicedesk medewerker
Gemeente Amsterdam
- Uitzenden
- 01-08-2025
- Noord-Holland
- 36 uur

Dit ga je doen
Opdrachtomschrijving
Als helpdeskmedewerker maak je deel uit van het team automatisering van de GGD. Samen met de systeembeheerder zorgen wij voor alle ICT van de GGD Amsterdam.
De service desk bestaat uit 6 tot 8 personen en werkt van 7.45 tot 17.00 in shifts. Het hele team bestaat uit ongeveer 20 collega’s. De afdeling automatisering van de GGD gaat onderdeel uitmaken van de regie organisatie van de Gemeente Amsterdam.
Naast onze gewone dienstverlening hebben wij veel extra activiteiten in het kader van deze transformatie. De service desk zal hier ook in meewerken. Na de transformatie houd onze afdeling op te bestaan.
Werkzaamheden
Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer;
Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;
- Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;
- Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;
- Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting e n instructie aan de gebruikers;
Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie):
- Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware;
- Bijhouden van de CMDB;
- Rechtenbeheer AD;
- Bijhouden van de CMDB. en Rechtenbeheer AD.
Dit ben jij
- De aangeboden kandidaat moet in het laatste jaar
werkzaam zijn geweest binnen een skilled servicedesk in de ICT
dienstverlening in de zorgsector. - De aangeboden kandidaat moet aantoonbare kennis van
Active Directory en Azure Active Directory hebben en heeft gewerkt met
Citrix en Citrix Director in het afgelopen jaar. - De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar
aantoonbare ervaring met SKYPE for business, Quandago en Teams telefonie
hebben. - De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar
ervaring met floor walking, ondersteuning bij netwerkmigraties en
telefoniemigraties hebben. - De aangeboden kandidaat moet in het bezit zijn van een MBO4
opleiding binnen de ICT op netwerk gebied.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal één (1) jaar
aantoonbare werkervaring met Topdesk - De aangeboden kandidaat moet binnen de laatste 2 jaar
op een skilled service desk gewerkt hebben met onsite support Het aantal
jaren ervaring dient duidelijk te blijken uit het cv - De aangeboden kandidaat is in bezit van Rijbewijs B
i.v.m. buitendiensten en flexibele houding in verband met shifts - De aangeboden kandidaat moet bereid zijn sporadisch
buiten kantoor uren migraties uit te voeren. - Wens – Rijbewijs De aangeboden kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs
i.v.m. buitendiensten en flexibele houding in verband met shift.

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Sebastiaan neemt contact met je op om de match te verkennen.