Medewerker Grondzaken

Gemeente Geertruidenberg

  • Uitzenden
  • 14-07-2025
  • Noord-Brabant
  • 24 uur
Gemeente Geertruidenberg
3 maanden
HBO
Nog 7 dagen

Dit ga je doen

Medewerker grondzaken 

24 uur per week 

De kandidaat die we zoeken is accuraat, zelfstandig en pragmatisch. Hij/zij beschikt over een afgeronde HBO-opleiding en heeft affiniteit met juridische en administratieve vraagstukken. Ervaring in grondzaken is cruciaal. Deze kandidaat is dienstverlenend ingesteld, heeft lef en is in staat om snel te schakelen bij vragen vanuit de organisatie of van inwoners. Hij/zij begrijpt bestuurlijke verhoudingen en is bewust van politieke gevoeligheden.

Deze kandidaat werkt graag samen, maar neemt ook initiatief als het nodig is. Kan helder communiceren, zowel schriftelijk als mondeling. Hij/zij heeft gevoel voor cijfers en werkt nauwkeurig en kunt administratieve processen goed structureren.

Deze kandidaat voert diverse werkzaamheden uit, waaronder:

•    Uitvoering van aan- en verkoop van gronden, grondverwerving en gronduitgifte.

•    Het opstellen van anterieure overeenkomsten

•    Contact met externe partij die het Snippergroen project draait

•    Beheer van verhuur en verpachting van gemeentelijke gronden

•    Vestigen van zakelijke rechten.

•    Verhuur en verkoop van stroken grond aan huis.

•    Verhuur van gemeentelijke volkstuinen.

•    Controle en bijhouden van de contractenbank en het periodieksysteem.

•    Opstellen van en administratieve verwerking van huurovereenkomsten, koopcontracten en correspondentie.

•    Ondersteuning bij het beheer van de vastgoedportefeuille, waaronder maatschappelijk vastgoed.

•    Afstemmen van overeenkomsten met portefeuillehouder

•    Ambtelijk adviseren van portefeuillehouder op het gebied van grondzaken

Kandidaat heeft daarbij veel contact met collega’s van andere afdelingen, het technisch beheer en de afdeling Financiën. Geen dag is hetzelfde!

 

Dit ben jij

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO-opleiding.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar jaar ervaring in soort gelijke functie.
  • Kandidaat heeft ervaring met Key2 Finance
  • Kandidaat heeft ervaring met Liber
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties.
    nauwkeurig en politieke sensitiviteit

Vicky Venema

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Vicky neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!