Projectcoördinator vastgoed

Gemeente Bunnik

  • Uitzenden
  • Utrecht
  • 24 uur
Gemeente Bunnik
€3.602 — €5.313 / maand
HBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega’s binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.

De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:

  • Begeleiden privatisering van (sport)verenigingen m.b.t. vastgoed;
  • Het opstellen van rechten van opstal voor sportverenigingen;
  • Aanbesteden van werkzaamheden en het aanvragen van vergunningen;
  • Het begeleiden van complexere aansprakelijk stellen van derde partijen;
  • Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
  • Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
  • Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
  • College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
  • Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.

Dit ben jij

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van
    Bouwkunde, Vastgoedkunde
  • Aantoonbare werkervaring met rechten van opstal
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een
    gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het
    gebied van vastgoed, geef hiervan een duidelijke toelichting
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor 24 uur per week voor de gehele
    duur van de opdracht, inclusief verlengingen
  • Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een
    gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aanbesteden van
    werkzaamheden vastgoed binnen een gemeente, geef hiervan een duidelijke
    toelichting in het cv
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met privatiseren van Vastgoed en
    het opstellen van rechten van opstal, geef hiervan een duidelijke
    toelichting in het cv .

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!