Jeugd – en Gezinshulpverlener

Gemeente Purmerend

  • Uitzenden
  • Noord-Holland
  • 32 uur
Gemeente Purmerend
€3.602 — €5.313 / maand
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Het Maatschappelijk Domein staat voor, achter en naast de inwoners van Purmerend en Beemster. En houdt zich bezig met zaken die de inwoner direct raakt. Onze opgave is de zaken zo te organiseren dat inwoners zich geholpen en gehoord voelen. Als domein zijn wij voortdurend in ontwikkeling. Binnen het Maatschappelijk Domein zijn we voor team Jeugd op zoek naar een jeugd- en gezinshulp verlener die onze bureaudienst kan draaien.

Bij team Jeugd werken betrokken en enthousiaste collega’s, die elke keer opnieuw kijken naar wat nodig is. Om het beste resultaat te behalen voor de inwoners, zoeken we een collega die ook wil helpen bouwen aan het team. Dit betekent dat je flexibel omgaat met veranderingen in het jeugdstelsel én meedenkt over wat dat betekent voor de collega’s en hoe we het werk het beste kunnen blijven doen.

We zoeken een professional, iemand met daadkracht, lef én ervaring. Iemand die begrijpt dat de functie van je vraagt dat je dagen in de 5de versnelling werkt. Samen op zoek gaat naar wat werkt binnen de organisatie maar ook in samenwerking met alle ketenpartners door intensief casemanagement en dit alles altijd met de gezinnen en kinderen als uitgangspunt.

Voor deze opdracht zijn we op zoek naar iemand met PGB expertise.

Doel van de opdracht is om zo veel mogelijk de wachtlijst weg te werken en gezinnen in de onderzoeksfase te krijgen en met hen aan de slag te gaan.

Dit ben jij

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het Maatschappelijk/Sociaal
    domein met aandachtsgebied Jeugdzorg
  • Aabtoonbare
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met regievoering
  • Aantoonbaar in het bezit van een geldige SKJ-registratie inclusief registratienummer en afloopdatum)
  • De inschrijver dient aan te tonen dat hij of zij minimaal 2 jaar
    werkervaring heeft met het werken binnen een PGB-structuur, zoals
    bijvoorbeeld het begeleiden van cliënten met een PGB, het opstellen van
    zorgplannen, of het ondersteunen bij de administratie en verantwoording van
    PGB-gelden
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het
    Maatschappelijk/Sociaal domein met aandachtsgebied Jeugdzorg
  • Aantoonbare werkervaring met Bureaudiensten
  • Aantoonbare werkervaring met het afleggen van huisbezoeken en het maken van
    een gezinsplan
  • Kandidaat is bereid om fysieke aanwezig te zijn op locatie

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!