Adviseur dienstverlening en burgerzaken

ABG organisatie

  • Uitzenden
  • 01-07-2025
  • Noord-Brabant
  • 32 uur
ABG organisatie
9 maanden
Nog 7 dagen

Dit ga je doen

Adviseur dienstverlening en burgerzaken                                                          Per direct t/m 1 april 2026 | 32 uur per week | Tarief: max. € 95,-

ABG-organisatie. Helemaal jouw werk.
Je pakt een project op waarbij je de interne samenwerking binnen het cluster onder de loep neemt. Hierbij vragen we om procesanalyses uit te voeren om te kunnen beoordelen hoe de samenwerking tussen fontoffice (KCC) en backoffice verloopt. Als resultaat lever je een rapport op met bevindingen en verbeterpunten om gezamenlijke beleidsdoelen op gebied van de dienstverlening te bereiken. In het algehele proces betrek je de actuele wet- en regelgeving.

Wat breng je mee?
We zoeken een analytisch sterke en resultaatgerichte adviseur. Je beschikt over sterke communicatie vaardigheden en hebt het vermogen om verschillende belanghebbenden met elkaar te verbinden.
Verder vinden we het belangrijk dat je:

  • Over een afgeronde basisopleiding Burgerzaken (BOBZ) beschikt;
  • Relevante trainingen hebt gevolgd op het gebied van naamrecht, adresonderzoek en internationaal privaatrecht;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring hebt op het gebied van burgerzaken.
  • Bekend bent met het werken bij een gemeenschappelijke regeling zoals onze organisatie. 

Over ABG-organisatie
Bij de ABG-organisatie doe je betekenisvol werk in een kleurrijke, inspirerende en uitdagende omgeving. Je doet het voor de bewoners van niet minder dan drie gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Het werken voor drie gemeenten biedt veel kansen én uitdagingen. Iedereen die je nodig hebt is bereikbaar en benaderbaar en dat verwachten we ook van jou. Binnen de ABG-organisatie nodigen we je uit om mee te denken, je verantwoordelijkheid te nemen en af en toe een tikkeltje eigenwijs te zijn.
 

Dit ben jij

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem
    systeem/applicatie/programma).
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet
    blijken uit het gesprek
  • Kandidaat is resultaatgericht.
    gesprek
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.

Sohail Khairi

Recruitment Consultant

Sohail Khairi

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sohail neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!