Inkoopondersteuner
Gemeente Schiedam
- Uitzenden
- 16-07-2025
- Zuid-Holland
- 32 uur

5 maanden
Laatste dag
Dit ga je doen
Overwegende functiekenmerken |
|
Inhoudelijk procesmatige en administratieve ondersteuning. |
|
(Beleids)advisering |
|
Beheer en uitvoering |
|
Procesbewaking en afstemming |
|
Relatiebeheer |
|
Verantwoordelijkheden |
|
Kennis, inzicht en vaardigheden |
|
Dit ben jij
- Relevante ervaring op het gebied van inkoop bij een gemeente
- Minimaal 5 jaar ervaring met het optimaliseren van inkoopprocessen
- De kandidaat is per direct (uiterlijk 7 juli) beschikbaar
- Duurzaamheid: In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf
of uw kandidaat aan duurzaamheid doet - Ervaring met Europese aanbestedingen
- Ervaring met bewaking van planning, besluitvorming en bijbehorende
administratieve afhandeling - Ervaring met het schrijven van een adviesrapport is een pre
- De kandidaat beschikt over onderstaande competenties.
samenhang tussen het eigen werkterrein en het werkterrein en belangen van
andere belanghebbenden. • Improviserende, communicatieve, organiserende,
aansporende en adviesvaardigheden. • Conceptueel denken

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Joey neemt contact met je op om de match te verkennen.