Allround Projectondersteuner Implementatie ondersteunende diensten RUD
Provincie Zeeland
- Uitzenden
- Zeeland
- 18 uur


Dit ga je doen
Opdracht
Provincie Zeeland gaat vanaf 1 januari 2026 de ondersteunende diensten uitvoeren voor RUD Zeeland. Dit betekent een complexe en omvangrijke implementatie van o.a. ICT, P&O en financiën. Hiervoor zoeken we tijdelijk een projectondersteuner.
Ben jij een georganiseerde en proactieve projectondersteuner die van aanpakken weet? Wij zoeken jou om mee te werken aan een uniek en uitdagend implementatietraject! Samen zorgen we dat vanaf januari 2026 de ondersteunende diensten voor RUD Zeeland vlekkeloos draaien. Jij bent de spin in het web, zorgt voor planning, administratie en communicatie, en houdt het team scherp. Wil jij impact maken in een dynamisch project met veel verschillende stakeholders? Solliciteer dan nu en groei mee in deze belangrijke rol!
Jouw rol: onmisbare spil in het team
Je komt terecht in het interne projectteam Implementatie ondersteunende diensten RUD. Je ondersteunt de projectleider en alle deelprojectleiders bij hun werkzaamheden. Dankzij jouw overzicht, structuur en betrokkenheid loopt het project gesmeerd en kunnen anderen zich richten op de inhoud.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt de (deel)projectleiders door overleggen te organiseren, actie- en besluitenlijsten te maken en bijeenkomsten voor te bereiden.
Je werkzaamheden zijn onder andere:
- Organiseren van bijeenkomsten, werksessies en overleggen.
- Ondersteunen van de (deel)projectleiders in de organisatie van de implementatie.
- Zelfstandig beheren van het actie- en besluitenregister en bewaking van de opvolging hiervan in complexe en technische overlegstructuren.
- Beheren van het projectdossier: gestructureerd, digitaal en toegankelijk voor alle betrokkenen (ook externe betrokkenen). Je bewaakt de kwaliteit en de consistentie in de projectdocumentatie.
- Je bereidt samen met de (deel)projectleiders overleggen voor (stuurgroep, projectteam en deelprojectgroepen).
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor administratieve, organisatorische en procesmatige vragen over het project.
- Helpen bij de communicatie rondom de implementatie. Je schrijft zelf ook communicatieberichten.
- Verzamelen en (mede) analyseren van input voor voortgangsrapportages.
- Signaleren van knelpunten in de uitvoering van de deelprojecten en hierin proactief adviseren aan de (deel)projectleider.
- Verantwoordelijkheid nemen voor specifieke deelproducten, bijvoorbeeld: de voorbereiding en coördinatie van testfases binnen de implementatie.
- Stemt af met de drie organisaties over te leveren producten en diensten.
Dit ben jij
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
- Aantoonbare werkervaring met projectondersteuning
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als
projectondersteuner - Aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Reactietermijn gesloten