Medewerker Helpdesk IT
Gemeente Nieuwegein
- Uitzenden
- 18-08-2025
- Utrecht
- 24 uur

€3.052 — €4.297 / maand
4 maanden
MBO
Nog 3 dagen
Dit ga je doen
Opdracht
Als Medewerker Helpdesk ICT ben je het eerste aanspreekpunt voor onze interne gebruikers met betrekking tot ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je biedt ondersteuning bij het oplossen van technische issues, geeft advies over het gebruik van applicaties en draagt bij aan een vlotte afhandeling van gebruikersmeldingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitleveren van laptops en smartphones aan medewerkers volgens de geldende procedures. Het werk voer je voor 80% uit op kantoor.
Dit ben jij
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op mbo 4 niveau in de richting van ICT
- De kandidaat is bereid om 80% van de tijd op kantoor aanwezig te zijn
- Aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk (maximaal 50 punten)
- Aantoonbare certificering ITIL (maximaal 30
punten) - Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van
laptops en smartphones (maximaal 20 punten)

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Joey neemt contact met je op om de match te verkennen.