Backoffice Medewerker
Gemeente Krimpen aan den IJssel
- Uitzenden
- 36 uur


HBO
Nog 6 dagen
Dit ga je doen
Opdracht
- Behandelen van complexe zaken binnen de burgerlijke stand;
- Beoordelen en verwerken van naturalisatie- en optieverzoeken;
- Beoordelen van (buitenlandse) brondocumenten en het actualiseren/corrigeren van persoonslijsten in de BRP;
- Verwerken van vestigingen uit het buitenland;
- Fungeren als vraagbaak voor collega’s;
- Werken met internationaal privaatrecht (IPR) en buitenlands personen- en familierecht;
- Behandelen van meldingen van voorgenomen huwelijken en geregistreerde partnerschappen;
- Aanspreekpunt zijn voor de BABSen.
Dit ben jij
- Een aantoonbare afgeronde BOBZ-opleiding of de basisdiploma’s van de
Publieksacademie (NLQF-4) - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker
burgerzaken bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar
- Aantoonbare werkervaring met de systemen: Centric Burgerzaken, Djuma, DISCS
- Aantoonbare werkervaring met MS Office (WORD, Excel, Outlook) (benoem
duidelijk in het cv)

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.