Projectleider nascheiding pmd + data optimalisatie

Regio Gooi en Vechtstreek

  • Uitzenden
  • 12 uur
Regio Gooi en Vechtstreek
€4.264 — €6.072 / maand
HBO - WO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Opdracht

  1. Projectmanagement vaardigheden op het gebied van afval en grondstoffen inzameling
    GAD heeft behoefte aan een projectleider die richting geeft, de lijnen uitzet, informatie ophaalt, een vinger aan de pols houdt en de strategie uitzet voor de overgang van bron- naar nascheiding van pmd per 1 juli 2026. Tegelijkertijd dient het scenario te worden onderzocht wat er voor nodig is om de betrouwbaarheid van de beschikbare data van de mini containers te vergroten. Er dient na ca. 2,5 maand een plan van aanpak te worden opgeleverd, dat na goedkeuring van het GAD MT tot uitvoer kan worden gebracht.
  2. Communicatieve vaardigheden
    Je bent intern aanspreekpunt en in staat om in constructief overleg te komen tot afstemming o.a. met de teams communicatie, bedrijfsburo en planning. Tevens ben je politiek sensitief. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  1. Rapportage en documentatie
    Je verzorgt maandelijks een voortgangsrapportage waarin in vergelijking tot de vorige maand de algehele status van de lopende activiteiten wordt toegelicht.
  1. Beschikbaarheid
    Je bent per direct beschikbaar gedurende de looptijd van de opdracht inclusief de verlengingsopties.

 

Dit ben jij

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in een
    bedrijfseconomische richting
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij gemeentelijke afvalinzameling-
    en of reinigingsbedrijven
  • Je bent per direct beschikbaar voor deze opdracht gedurende de looptijd van
    de opdracht inclusief de verlengingsopties
  • Aantoonbare werkervaring als sparringpartner voor stakeholders
  • Ervaring met complexe politiek sensitieve projecten in samenwerking met
    gemeenten en burgers
  • Projectmanagement vaardigheden binnen het werkveld huishoudelijke
    afvalinzameling

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback