Projectleider Verkiezingen Gemeente Oost Gelre

Gemeente Oost Gelre

  • Uitzenden
  • 28-08-2025
  • 16 uur
Gemeente Oost Gelre
€3.359 — €4.811 / maand
6 maanden
HBO
Nog 7 dagen

Dit ga je doen

Opdracht

  1. Een externe projectleider Verkiezingen voor de TK25 Verkiezingen 2025 voor 2 dagen per week vanaf 19 augustus 2025 tot november 2025. Het betreft een vervanging van zwangerschapsverlof van de Coördinerend senior Burgerzaken. De in te huren projectleider zal samen met de coördinerend senior Burgerzaken de voorbereidingen treffen voor beide verkiezingen en vanaf het moment van verlof (half oktober naar verwachting) de projectleiding voor zijn/haar rekening nemen.
  2. Na de afronding van de TK25 Verkiezingen zal deze projectleider verder gaan met de voorbereidingen van de GR26 Verkiezingen. Op het moment van terugkeer van de coördinerend senior Burgerzaken, naar verwachting half februari 2026, draagt de projectleider de rol van projectleider over. De coördinerend senior Burgerzaken fungeert vanaf dat moment als Projectleider Verkiezingen zoals gebruikelijk. De kandidaat in kwestie ondersteunt vanaf dat moment de Coördinerend Senior Burgerzaken tot en met de GR26 Verkiezingen. 
  3. Je geeft leiding aan het projectteam Verkiezingen.
  4. Je bent eerste aanspreekpunt gedurende deze periode.
  5. Je houdt overzicht over het draaiboek en zorgt dat de taken hierin zijn vermeldt worden uitgevoerd.
  6. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke uitvoering van de taken vanuit de Kiestwet en ondersteunt de collega's in de uitvoering daarbij.

Dit ben jij

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Burgerzaken
    bij een gemeente
  • Aantoonbare kennis van het relevante wet- en regelgeving rondom de Kieswet
  • Aantoonbare werkervaring met het verkiezingenproces
  • Aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken
  • Aantoonbare werkervaring met de verkiezingssoftware van Procura/Shift2en
    iBurgerzaken ;

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback