Projectsecretaris Circulair Ambachtcentrum Medel
AVRI
- Uitzenden
- 01-11-2025
- 28 uur
Dit ga je doen
ONZE AMBITIE
Wat we tot stand willen brengen
Avri maakt werk van een leefbare wereld waarin iedereen meedoet. Nu en morgen.
Avri is meer dan een grondstofinzamelaar. We stellen een schone, duurzame en veilige leefomgeving centraal, waarin generaties van nu én de toekomst prettig leven en meedoen.
We maken als specialisten waardevolle impact in de circulaire keten door 'HART’ samen te werken met inwoners en partners.
Binnen Avri werken we continu aan onze eigen ontwikkeling en nieuwe manieren om een klimaatpositieve toekomst voor Rivierenland na te jagen.
Opdracht
Als projectsecretaris heb je kennis van het afvaldomein en ben je een onmisbare schakel binnen de projectorganisatie circulair ambachtscentrum.
Je rol is cruciaal voor het plannen, organiseren en documenteren van het project. Daarnaast is je rol bij de financiële en personele planning ondersteunend en bewakend waarbij je zorgt dat deze processen soepel verlopen. Je zocht ervoor dat de projectmanager en het projectteam/ stuurgroep en het bouwteam de juiste informatie heeft.
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer/ projectdocumentatie, notuleert (project)vergaderingen.
Je werkt nauw samen met de projectmanager bij het opstellen van rapportages het bewaken van de planning(en) en het voorbereiden van presentaties. Daarnaast draag je zorg voor het efficiënt inplannen van vergaderingen en andere projectbijeenkomsten en het versturen van notulen, uitnodigingen en agendapunten.
Je verzamelt financiële gegevens en levert input voor financiële rapportages aan de projectmanager en de stuurgroep. Je ondersteunt de projectmanager bij het bijhouden uitputting projectbudgetten, signaleert en rapporteert afwijkingen. Daarnaast ben je alert op financiële risico’s zoals onverwachte kosten of onvoldoende budget. Je legt de risico’s vast in een risicoregister.
Je ondersteunt de projectmanager met het bijhouden van de capaciteitsplanning en urenregistratie intern personeel.
Al met al ben je het aanspreekpunt voor het gehele projectteam en stuurgroep voor vragen over de planning, beschikbaarheid en afspraken en zorgt voor een soepel verloop van de dagelijkse werkzaamheden.
Dit ben jij
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
- Aantoonbare werkervaring met bestuurlijk sensitieve dossiers
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met
projectondersteuning
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een bestuurlijke werkomgeving
met politieke invloeden - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een (semi)overheid
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met advisering aan bestuur, MT en
aanverwante stakeholders - CV eisen: Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2
referenties
Team TenMonks

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.