Projectsecretaris Circulair Ambachtcentrum Medel

AVRI

AVRI
€3.364 — €5.047 / maand
12 maanden
MBO - HBO - WO
Nog 12 dagen

Dit ga je doen

ONZE AMBITIE
Wat we tot stand willen brengen
Avri maakt werk van een leefbare wereld waarin iedereen meedoet. Nu en morgen.
Avri is meer dan een grondstofinzamelaar. We stellen een schone, duurzame en veilige leefomgeving centraal, waarin generaties van nu én de toekomst prettig leven en meedoen.
We maken als specialisten waardevolle impact in de circulaire keten door 'HART’ samen te werken met inwoners en partners.
Binnen Avri werken we continu aan onze eigen ontwikkeling en nieuwe manieren om een klimaatpositieve toekomst voor Rivierenland na te jagen.
 
Opdracht 
Als projectsecretaris heb je kennis van het afvaldomein en ben je een onmisbare schakel binnen de projectorganisatie circulair ambachtscentrum.

Je rol is cruciaal voor het plannen, organiseren en documenteren van het project. Daarnaast is je rol bij de financiële en personele planning ondersteunend en bewakend waarbij je zorgt dat deze processen soepel verlopen. Je zocht ervoor dat de projectmanager en het projectteam/ stuurgroep en het bouwteam de juiste informatie heeft.

Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer/ projectdocumentatie, notuleert (project)vergaderingen.
Je werkt nauw samen met de projectmanager bij het opstellen van rapportages het bewaken van de planning(en) en het voorbereiden van presentaties. Daarnaast draag je zorg voor het efficiënt inplannen van vergaderingen en andere projectbijeenkomsten en het versturen van notulen, uitnodigingen en agendapunten.
Je verzamelt financiële gegevens en levert input voor financiële rapportages aan de projectmanager en de stuurgroep. Je ondersteunt de projectmanager bij het bijhouden uitputting projectbudgetten, signaleert en rapporteert afwijkingen. Daarnaast ben je alert op financiële risico’s zoals onverwachte kosten of onvoldoende budget. Je legt de risico’s vast in een risicoregister.
Je ondersteunt de projectmanager met het bijhouden van de capaciteitsplanning en urenregistratie intern personeel.

Al met al ben je het aanspreekpunt voor het gehele projectteam en stuurgroep voor vragen over de planning, beschikbaarheid en afspraken en zorgt voor een soepel verloop van de dagelijkse werkzaamheden.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijk sensitieve dossiers
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met
    projectondersteuning
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een bestuurlijke werkomgeving
    met politieke invloeden
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een (semi)overheid
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met advisering aan bestuur, MT en
    aanverwante stakeholders
  • CV eisen: Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2
    referenties

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback