Servicedeskmedewerker Inhuurdesk
Regio West-Brabant
- Uitzenden
- 01-10-2025
- 4 uur

Dit ga je doen
Ben jij klantgericht, administratief sterk en houd je van schakelen in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zoeken een stabiele achtervang welke kan invallen op momenten dat de inhuurdesk zelf niet beschikbaar is en kan meedraaien op piekmomenten. Als servicedeskmedewerker werk je vanuit het Mobiliteitscentrum West-Brabant voor de meer dan 30 aangesloten organisaties bij Flex West-Brabant. Deze organisaties huren flexibel personeel in via uitzendbureaus, een payrolldienstverlener of via een dynamisch aankoopsysteem waar ZZP'ers en leveranciers ingeschreven staan. Dat alles loopt via de bedrijfsvoeringsapplicatie (Nétive); deze applicatie ondersteunt het inhuurproces van de aanvraag voor inhuur tot en met facturatie daarvan.
Voor de 1e contacten, voor zowel klanten als leveranciers, is er de Inhuurdesk Flex West-Brabant. Wij zoeken iemand die tijdens zijn of haar inzet de inhuurdesk telefonisch bemand. Ook via ons ticketsysteem ben je eerste aanspreekpunt voor onze aangesloten organisaties en leveranciers van flexibele inhuur. Daarnaast zorg je voor de voortgang van de aanvragen voor tijdelijke inhuur, o.a. door controle en uitzetten van de aanvragen, checken van de opdrachten, wijzigen van tarieven a.g.v. CAO- wijziging en beoordelen van de mutaties. Zo nodig ondersteun je de inhurende organisatie bij het uitzetten van de aanvraag voor de tijdelijke inhuur van personeel. Het kan soms zijn dat je als enige aanspreekpunt beschikbaar bent en op andere momenten draai je mee met ons team.
Je beschikt over onderstaande kwaliteiten om de positie goed in te kunnen vullen:
- MBO werk- en denkniveau;
- Kennis van branche specifieke applicaties als Nétive is een must, kennis van Topdesk en Teams telefonie is een pre;
- Je bent stressbestendig en blijft effectief presteren onder tijdsdruk;
- Je bent bekend met het uitvoeren van administratieve handelingen in applicaties;
- Je bent in staat om gegevens goed te analyseren en digitale processen te interpreteren;
- Je beschikt over goede mondelinge communicatieve vaardigheden;
- Hands-on mentaliteit
De gevraagde inzet kan wisselen per week en ook de werkdagen kunnen verschillend zijn. Wij zoeken een partij die dit kan waarborgen en op alle kantoordagen beschikbaarheid heeft. Dit mag door middel van de inzet van meerdere medewerkers, die elkaar kunnen afwisselen. Na een inwerkperiode, is er de mogelijkheid om hybride te werken.
Gesprekken staan gepland op 22 september, gelieve hier rekening mee te houden.
Dit ben jij
- In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan,
vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door
een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst
laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een
modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan - Kandidaat beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau.. Gewijzigd
- Kandidaat beschikt over kennis van Nètive,
- Kandidaat heeft kennis van Topdesk.
- Kandidaat heeft ervaring met het telefoneren via Microsoft Teams.
- Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
- In een persoonlijk gesprek zullen we de volgende competenties toetsen: –
Resultaatgericht – Stressbestendig – Goede mondelinge communicatieve
vaardigheden – Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken – Hands-on
mentaliteit Daarnaast zal er getoetst worden of de kandidaat binnen het
team past

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Reactietermijn gesloten