Administratief medewerker/ uitvoering controles
Tribuut Belastingcentrum
- Uitzenden
- 22-09-2025
- 24 uur
Dit ga je doen
Let op! ZZP is op deze rol niet toegestaan.
OVER TRIBUUT
Tribuut belastingcentrum verzorgt het waarderen, heffen en innen van de gemeentelijke belastingen voor de gemeenten Apeldoorn, Brummen, Epe, Lochem, Voorst en Zutphen. Tribuut is gevestigd in Apeldoorn.
Tribuut staat voor een informele en resultaatgerichte werksfeer waarin de kernwaarden “samen, betrokken, eenvoudig, verantwoordelijkheid en bereikbaar” centraal staan. Daarnaast is de medewerkerstevredenheid zeer belangrijk. Dat blijkt ook uit het feit dat we hier bij onze 65 medewerkers al een aantal jaar op rij bovengemiddeld scoren.
Door ziekte zijn we op zoek naar een parttime administratief medewerker/uitvoering controles die nauw samenwerkt met de concerncontroller.
WAT GA JE DOEN?
Tribuut heeft de ambitie om de administratieve taken voor het inboeken van facturen en banken uniformer te maken. Dat doen we door korte lijnen te creëren met het MT voor beter inzicht in financieel resultaat, contractbeheer en managementinformatie. Je bent daar dagelijks een belangrijke schakel in. Je beantwoordt vragen en levert overzichten op, waar nodig.
Jaarlijks maken we een controleplan om de risico’s goed te beheersen en vol vertrouwen naar de rechtmatigheidsverklaring toe te werken die we sinds 2023 zelf afgeven. Jij gaat daar met controles en ondersteuning van de proceseigenaren een belangrijke bijdrage aan leveren. Je voert controles uit en legt deze vast. Je controleert verbeteracties. Samen met de concerncontroller voer je controles uit voor de jaarrekening (in opdracht van de accountant) en lever je informatie op voor de interne controles van de accountant.
De controles die je uitvoert kunnen ook gericht zijn op de AVG, verwerkingsovereenkomsten, informatieveiligheid, archivering en andere onderwerpen.
Je werkt dus nauw samen met de leden van het MT, vooral met de concerncontroller. Af en toe zullen er ook administratieve taken voorbij komen die voor het MT van belang zijn.
Gespecificeerde werkzaamheden per hoofdtaak:
- Beheer administratie
- Boekt facturen in en betaalt facturen.
- Beheert financiële administratie en toetst op kwaliteit.
- Ondersteunt bij het opmaken van financiële overzichten ten behoeve van jaarstukken. En ondersteunt bij het opleveren van stukken bij de interimcontrole.
- Beantwoordt vragen van de accountant voor het opmaken van de jaarrekening.
- Doet voorstellen voor het verbeteren van de inrichting van de financiële administratie.
- Uitvoeren risicomanagement
- Voert (verbijzonderde) interne controles uit conform intern-controleplan.
- Coördineert de uit te voeren controles en denkt mee met de proceseigenaren over de controles.
- Rappelleert over tijdigheid en wijze van uitvoering van de interne-controles.
- Draagt zorg voor totstandkoming van rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten.
PROFIEL
Voor deze taken zijn we op zoek naar een ervaren administratieve kracht met ervaring op het gebied van het uitvoeren van (interne) controles. We zijn op zoek naar een enthousiaste en pragmatische kracht die het een uitdaging vindt om de kwaliteit van onze administratie en verantwoording daarover op een hoog niveau te houden. Je bent nauwgezet, praktisch, een doorzetter en je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je stemt je werk goed af met andere betrokkenen en bent handig met administratieve systemen.
Daarnaast beschik je over:
- MBO werk- en denkniveau;
- aantoonbare kennis van en ervaring met administratieve processen;
- ervaring met boekhoudpakketten met Afas;
- kennis van controleprocessen en de vastlegging daarvan;
- kennis van de privacywetgeving is een pré.
PROCEDURE
- Aanbieden kan tot en met maandag 15 september om 10:00 uur.
- De startdatum is z.s.m.
- CV's zullen regelmatig beoordeeld worden en passende profielen zullen dan eerder dan de deadline worden aangeboden bij de opdrachtgever. Hierdoor kan aanvraag eventueel eerder sluiten.
- Enkel CV's die via het systeem ESD worden aangeboden worden in behandeling genomen, CV's die per mail of andere communicatiekanalen worden verzonden, worden niet in behandeling genomen.
- Let op! Bij voldoende aanbiedingen kan de werving eerder worden gesloten en kun je geen kandidaten meer aanbieden.
- Alleen CV's in de Nederlandse taal worden in behandeling genomen.
- Per leverancier mogen er max 2 kandidaten worden aangeboden
- Tarief dient inclusief alle kosten te zijn, maar exclusief BTW
- Elke leverancier en zzp'er dient in bezit te zijn van een bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
- Elke leverancier dient een G-rekening te hebben.
- Voor het uitlenen van arbeidskrachten volgens de Waadi, dient elke leverancier te voldoen aan de juiste SBI-codes.
- CV's dienen voorzien te zijn van:
- Korte motivatie
- Beschikbaarheid:
- Mogelijke startdatum
- Het is niet toegestaan om medewerkers in loondienst van een ander bureau voor te stellen.
- Letop! ZZP is voor deze rol niet toegestaan.
Dit ben jij
- Voor deze taken zijn we op zoek naar een ervaren administratieve kracht met
ervaring op het gebied van het uitvoeren van (interne) controles. We zijn
op zoek naar een enthousiaste en pragmatische kracht die het een uitdaging
vindt om de kwaliteit van onze administratie en verantwoording daarover op
een hoog niveau te houden. Je bent nauwgezet, praktisch, een doorzetter en
je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je stemt je werk goed af met
andere betrokkenen en bent handig met administratieve systemen.Daarnaast
beschik je over:MBO werk- en denkniveau - Aantoonbare kennis van en ervaring met administratieve processen
- Ervaring met boekhoudpakketten met Afas
- Kennis van controleprocessen en de vastlegging daarvan
- Kennis van de privacywetgeving is een pré

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Reactietermijn gesloten