Junior medewerker Burgerzaken

Gemeente Harderwijk

Gemeente Harderwijk
8 maanden
Nog 23 dagen

Dit ga je doen

Wij zijn op zoek naar een junior medewerker burgerzaken die uiteindelijk volledig inzetbaar kan zijn op de taken voor team burgerzaken, burgerlijke stand, verwerking van verhuizingen en intake van immigratie, briefadres e.d.. De kandidaat zal starten aan de balie en zal zich gedurende de contract periode ontwikkelen tot een allround medewerker burgerzaken.

Uitgesloten van het werk van een medewerker burgerzaken binnen de gemeente Harderwijk is het werk van de brp-specialist en adresonderzoeken (elders belegd in de organisatie). Opleiding/certificaten hiervoor zijn wel van toegevoegde waarde op het werk.

Deze opdracht wordt ingevuld via een detavast-constructie met een initiële detacheringsperiode 9 maanden, waarna de kandidaat bij goed functioneren en een match binnen het team, in dienst kan treden bij de Gemeente Harderwijk.
De kandidaat start met de uitvoering van taken aan de balie en zal gedurende de contractperiode diverse opleidingen volgen op NLQF-niveau van de NVVB-diplomalijn. Dit is een vereiste voor de overname. De focus ligt op het behalen van de benodigde certificaten om na één jaar breed inzetbaar te zijn op het vakgebied.

Bij voldoende aanbod, heeft de aanbestedende dienst de mogelijkheid om 2 kandidaten op deze DAS in te huren.

Dit ben jij

  • In bezit van diploma’s B0 en B1a of reeds in opleiding voor B0 en B1a of
    bereid de certificaten B0 en B1a binnen 3 maanden via de leverancier te
    behalen
  • Woont in de regio van Harderwijk straal van 50 km vanaf Stadhuis
    Harderwijk = voldoet niet
  • Werkervaring binnen afdeling burgerzaken bij een
    gemeente < 0 maanden = voldoet niet 0-6 maanden = voldoet deels > 6 maanden
    = voldoet volledig
  • Bereid om te werken bij avondopenstelling
    (donderdagavond) Wel bereid = voldoet volledig Niet bereid/onbekend =
    voldoet niet

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Merlijn de Groot

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Merlijn neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback