Opzichter dagelijks beheer en onderhoud openbare ruimte

Gemeente Culemborg

Gemeente Culemborg
€3.052 — €4.297 / maand
12 maanden
MBO
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van de Buitendienst. Je stelt werkplanningen op en bent op de hoogte van de gevraagde behoefte en de inzetbaarheid van de medewerkers en houdt hier rekening mee bij het maken van de werkplanning.
  • Je overlegt met burgers, maatschappelijke organisaties en bedrijven over de wensen of aanpak met betrekking tot het onderhoud van de openbare ruimte. Je bent aanspreekpunt bij vragen of calamiteiten. Je bent aanwezig bij initiatieven in de wijk.
  • Je voert controle uit op de werkzaamheden van de eigen buitendienst en van derden (aannemers). Hierbij controleer je op kwaliteit, tijd en veiligheid (ikv VCA).
  • Je houdt administraties bij op het gebied van gemaakte inzet door eigen personeel, voorraad en ingehuurd personeel.
  • Je ondersteunt de teamleider bij de uitvoering van P-taken. Je beoordeelt verlofaanvragen, ontvangt ziekmeldingen en neemt dit mee in de planning/inzet van die dag. Je neemt deel aan sollicitatiegesprekken en aan ontwikkel- en beoordelingsgesprekken.
  • Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van afdeling en organisatie. Je neemt initiatieven tot verbetering van de kwaliteit en efficiency binnen de afdeling.
  • Je zorgt voor een goede afhandeling van meldingen.
  • Je neemt deel aan de beschikbaarheidsdienst buiten kantooruren (piket en gladheidbestrijding).

Wie zoeken wij?

  • Je gaat graag met mensen om, bent makkelijk benaderbaar en luistert goed.
  • Je staat stevig in je schoenen, kunt het beleid van de gemeente goed uitleggen en weet hier draagvlak voor te creëren bij collega's en bewoners.
  • Je bent in staat op een positieve manier invloed uit te oefenen op de kwaliteit van het werk en draagt bij aan een prettige werksfeer. Je weet jouw collega’s te stimuleren om samen aan de slag te gaan.
  • Je vindt het leuk om het werk te organiseren, waarbij efficiency een belangrijke rol speelt.
  • Je hebt computervaardigheden en kan werken met Outlook, Word, Excel en meldingssystemen.
  • Je ziet kansen en je gebruikt je ogen en oren om signalen en meldingen op te pakken.

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal een MBO diploma tuinbouwschool
  • Minimaal 10 jaar gewerkt bij een gemeente in de fysieke ruimte in een
    adviserende en beleidsfunctie
  • Je hebt ervaring met plantmatig werken
  • Je hebt ervaring in het maken van beplantingsplannen en inkoop
    plantmateriaal
  • Je hebt bestekskennis en ervaring in toezichthouden op onderhoudsaannemers
  • Je bent bereid om mee te draaien in de piketdienst
  • Voornoemde criteria, de
    competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een
    met de kandidaat te voeren gesprek
  • Je hebt computervaardigheden en kan werken met Outlook, Word, Excel en
    meldingssystemen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback