Junior klantmanager inkomen

Gemeente Oosterhout

Gemeente Oosterhout
3 maanden
HBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Junior klantmanager inkomen
voor het uitvoeren van minimaregelingen (32-36 uur per week)

Jouw rol

  • Je voert de minimaregelingen uit en dat zijn onder andere aanvragen en controles van inwoners die deel (willen) nemen aan de collectieve zorgverzekering;
  • Je onderhoudt het contact met de ketenpartners;
  • Je voert indien nodig gesprekken met klanten waarbij je hun situatie breed in kaart brengt en hierbij kijk je met een brede blik (denk aan Jeugd, WMO, veiligheid) naar de inwoner.
  • Je hebt enige ervaring met de Suite voor Sociaal Domein.

Jouw kwaliteiten

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en hebt ervaring en kennis van de Participatiewet;
  • Je bent een verbinder en ruimdenkend en weet, in het belang van de inwoner, professionals bij elkaar te brengen (casusregie);
  • Je bent pro-actief, hebt en houdt overzicht en kan goed omgaan met werkdruk;
  • Je durft creatieve oplossingen voor te stellen en daartoe een besluit te nemen;
  • Je bent een open persoonlijkheid, beschikt over zeer goede coachende vaardigheden en hebt een scherp oog voor een goede kwaliteit;
  • In een hectische omgeving gedij je goed en weet je goed het hoofd koel te houden. Je schakelt eenvoudig in veranderende omstandigheden.
  • Enige ervaring met aanvragen bijzondere bijstand en draagkrachtberekening.
Overige informatie 

  • Aanleveren VOG verklaring is verplicht;
  • Thuiswerken in overleg; 
  • De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er.

 

Dit ben jij

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan,
    vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door
    een ZZP’er. Bent u daarmee akkoord? (bij akkoord wordt aan de eis voldaan)
  • De kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding gericht op de
    Participatiewet.
  • De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek
    beoordeeld)
  • De kandidaat heeft 0-1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als
    klantmanager.
  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens
    evt. intakegesprek beoordeeld): – Extern georiënteerd – Klantgericht –
    Resultaatgericht – Communicatief vaardig – Zelfstandig – Resultaatgericht –
    Verbindend – Ondernemend
  • De kandidaat heeft kennis van de Suite voor Sociaal Domein
  • Kandidaat heeft enige ervaring met aanvragen bijzondere bijstand en
    draagkrachtberekening

Sohail Khairi

Recruitment Consultant

Sohail Khairi

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sohail neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback