

Dit ga je doen
De gemeente Ermelo is op zoek naar een ervaren Senior Burgerzaken die kan ondersteunen bij beleidsontwikkeling, kwaliteitsverbetering en advisering binnen het vakgebied Burgerzaken.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het opstellen van beleidsvoorstellen en kwaliteitsplannen. Je analyseert bestaande processen en draagt bij aan het actualiseren van relevante documenten zoals handboeken, verordeningen, richtlijnen en reglementen. Ook adviseer je het college van B&W over de uitkomsten van je analyses en voorstellen. Je werkt nauw samen met collega's van Burgerzaken, de CISO en andere belangrijke stakeholders.
Jouw taken bestaan onder meer uit:
Opstellen van voorstellen, beleid en kwaliteitsplannen en adviseren over de uitvoering van het Burgerzakenbeleid.
Uitvoeren zelfevaluatie van de BRP en waardedocumenten, inclusief de voorbereiding, uitvoering en opvolging hetgeen betrekking heeft op de ENSIA.
Signaleren van maatschappelijke, politieke en vakinhoudelijke trends en deze vertalen naar beleidsontwikkeling en praktische aanbevelingen.
Adviseren over het optimaliseren van processen en de implementatie van nieuwe wet- en regelgeving.
Dit ben jij
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Senior medewerker/ adviseur
Burgerzaken binnen een gemeentelijke organisatie - Ervaring met beleidsmatige vraagstukken en kennis van relevante wet- en
regelgeving zoals wet BRP, AVG, Burgerlijke wetboek, Paspoortwet e.d
- Ervaring met ENSIA of vergelijkbare audits. 2
jaar ervaring: voldoet volledig 1 jaar ervaring: voldoet deels geen
ervaring: voldoet niet - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als
Senior medewerker/adviseur Burgerzaken binnen een gemeentelijke
organisatie. voldoet volledig: >3 jaar werkervaring als Senior
medewerker/adviseur Burgerzaken voldoet deels: 1 tot 3 jaar werkervaring
als Senior medewerker/adviseur Burgerzaken voldoet niet:

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Merlijn neemt contact met je op om de match te verkennen.