Medewerker DMA B (Recordmanager)

Gemeente Waadhoeke

Gemeente Waadhoeke
6 maanden
Laatste dag

Dit ga je doen

Zorg jij graag voor betrouwbare, duurzame en toegankelijke overheidsinformatie? Als medewerker DMA B ben je bezig met fysiek en digitaal informatiebeheer. Op verzoek, zowel intern als extern, zoek jij dossiers op en ondersteun je onze archiefbezoekers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren en bijhouden van ons fysieke archief. 

  • In de functie van medewerker DMA B ga je aan de slag met archiefwerkzaamheden, bewaak je de kwaliteit, voer je dossier- en registratiecontroles uit en stel je dossiers beschikbaar naar aanleiding van in- of externe informatieverzoeken. Daarbij is er ook nog een oud fysiek archief waar je regelmatig informatie uit terug moet halen. Verder denk je mee over gegevensbeheer en het inrichten, beheren en controleren van gegevens en informatie. Je verzorgt instructies en trainingen om de medewerkers mee te nemen en te begeleiden in de informatiesystemen.
  • Wegens een tijdelijke afwezigheid binnen het team zijn wij op zoek naar een geschikte vervanger voor de duur van het zwangerschapsverlof van een collega.
  • Het takenpakket van het team bestaat uit de taakvelden Beleid en advies, Functioneel beheer, Gegevensbeheer en Documentmanagement & Archief (DMA).
  • Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde Mbo+-opleiding bij voorkeur in een administratieve
    richting
  • Je hebt een opleiding/cursus afgerond op het gebied van LARM of SOD
  • Je hebt affiniteit met geautomatiseerde informatiesystemen ter
    ondersteuning van de primaire werkprocessen
  • Sterke communicatieve en adviesvaardigheden, resultaatgerichtheid,
    zelfstandigheid en organiserend vermogen
  • Je hebt een klantgerichte instelling en een proactieve houding
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig
  • Je bent in staat om nauwkeurig en zelfstandig te werken en je bent
    resultaatgericht
  • Je bent verantwoordelijk voor toezicht op de archiefvorming,
    archiefbewerking, het beheer van de archiefstukken en het beschikbaar
    stellen van de fysieke archieven. Bovendien zorg je ervoor dat er geen
    archief wordt vernietigd zonder toestemming
  • Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht,
    klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze
    toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit
  • Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding
    tegenover meertaligheid
  • In de functie van medewerker DMA B ga je aan de slag met archiefwerkzaamheden, bewaak je de kwaliteit, voer je dossier- en registratiecontroles uit en stel je dossiers beschikbaar naar aanleiding van in- of externe informatieverzoeken. Daarbij is er ook nog een oud fysiek archief waar je regelmatig informatie uit terug moet halen. Verder denk je mee over gegevensbeheer en het inrichten, beheren en controleren van gegevens en informatie. Je verzorgt instructies en trainingen om de medewerkers mee te nemen en te begeleiden in de informatiesystemen.
  • Wegens een tijdelijke afwezigheid binnen het team zijn wij op zoek naar een geschikte vervanger voor de duur van het zwangerschapsverlof van een collega.
  • Het takenpakket van het team bestaat uit de taakvelden Beleid en advies, Functioneel beheer, Gegevensbeheer en Documentmanagement & Archief (DMA).
  • Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback