Jurist opstellen dienstverleningsovereenkomst

Gemeente Oisterwijk

Gemeente Oisterwijk
1 maanden
Laatste dag

Dit ga je doen

Wat ga je doen?

De gemeente Oisterwijk werkt samen met de gemeenten Goirle en Hilvarenbeek. Dit doen we onder andere op het gebied van belastingen en privacy en informatieveiligheid. We willen de samenwerking professionaliseren door te gaan werken met een dienstverleningsovereenkomst. Wij hebben de specifieke kennis die hierbij komt kijken niet in huis. Het doel van de opdracht is het opstellen van een dienstverleningsovereenkomst, voor het eind van het jaar, waarin ten minste de volgende dingen geregeld zijn:

  • Beschrijving van de dienstverlening
  • Kostenverdeling en verrekening
  • Governance en aansturing
  • Afspraken bij beëindiging of uittreding
  • Risicodragerschap
  • Looptijd en evaluatie

 

Wie zoeken wij?
 

  • Iemand die in staat is om de dienstverleningsovereenkomst binnen het aantal beschikbare uren of geldbedrag (Maximaal €5000,00) te realiseren voor 31 december 2025.
  • Juridische kennis van intergemeentelijke samenwerking
  • Ervaring met het opstellen van DVO’s binnen het publieke domein
  • Affiniteit met informatieveiligheid en privacy
  • Kennis van en ervaring met gemeentelijke organisaties en processen.
  • Zelfstandig, pro actief en resultaatgericht

VOG mag niet ouder dan 3 maanden zijn
Screeningcriteria: 11, 12 en 13 van het Algemeen screeningsprofiel

 

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van
    dienstverleningsovereenkomsten binnen het publieke domein.
  • Kandidaat heeft juridische kennis van intergemeentelijke samenwerking.
  • Kandidaat heeft ervaring met informatieveiligheid en privacy.
  • De kandidaat is in staat om de opdracht af te ronden in 2025
  • Kandidaat voldoet volledig aan de door ons gesteld eisen.

Sohail Khairi

Recruitment Consultant

Sohail Khairi

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sohail neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback