Casemanager(s) speciale projecten Real Estate

TU Eindhoven

TU Eindhoven
HBO - WO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

De TU/e is op zoek naar tijdelijke casemanagers voor diverse dossiers binnen de afdeling Campus & Facilities.
De TU/e is een internationale Universiteit waar bijna 7.000 medewerkers en 13.000 studenten werken en
studeren aan een betere wereld. De afdeling Campus & Facilities beheert de 75 hectare grote campus en
ruim 350.000 m2 gebouwen, en is verantwoordelijk voor strategie, beheer, onderhoud en ontwikkeling. Het
team Building & Campus Site zoekt ondersteuning in meerdere bouwkundige dossiers die vaak ook een
juridische component kennen. Voor een grote specifieke casus zou een zwaar juridisch traject kunnen volgen.
Daarnaast is sprake van enkele andere dossiers, wisselend van aard en omvang.

Let op: Gezien de verwachte tijdsduur van onderhavige opdracht en eventuele risico’s die hieruit
voortvloeien wil Opdrachtgever geen overeenkomst aangaan met een ZZP’er die zich zelfstandig
inschrijft. Wel is het mogelijk om hiervoor in te schrijven indien er sprake is van een constructie als
Directeur-Grootaandeelhouder, waarbij een dienstverband met een B.V. is aangegaan. Alle
verplichtingen, ook die krachtens de belasting-, zorgverzekerings- en socialeverzekeringswetgeving met
betrekking tot Personeel van Opdrachtnemer, komen ten laste van Opdrachtnemer. Opdrachtnemer
vrijwaart Opdrachtgever tegen elke aansprakelijkheid die daarmee verband houdt waaronder mede
begrepen aanspraken van het Personeel van Opdrachtnemer gebaseerd op het beweerdelijk bestaan van
een arbeidsovereenkomst met Opdrachtgever, alsmede aanspraken van derden (zoals de Belastingdienst)
in dit verband.

Korte omschrijving van de werkzaamheden
• In beeld brengen van de dossiers tot genomen acties vandaag de dag.
• De processen bewaken voor de voortgang van de dossiers en het adviseren van de opdrachtgever.
• Afstemmen met TU/e organisatie en juridisch adviseurs en komen tot aanpak hoe de casus kan
worden opgelost.
• Je bent het aanspreekpunt namens opdrachtgever voor de aannemers en eventuele juridisch
adviseurs van de Opdrachtgever.

De medewerker voldoet aan het volgende functieprofiel en vaardigheden: • Denk en werkniveau met bouwkundige en juridische inslag • De persoon die we zoeken is niet perse een jurist maar eerder een senior projectmanager met oog
voor detail. Iemand die in staat is de casus zich zelfstandig eigen te maken, informatie te verzamelen,
ordenen en interpreteren. Iemand die zelfstandig de gesprekken met aannemers en adviseurs op het
juiste niveau kan voeren. En daarop tot een aanpak komt hoe de casus opgelost te krijgen. Onderdeel
hiervan is ook het tijdig betrekken van de organisatie en evt juridische externe ondersteuning.

Dit ben jij

  • Minimaal HBO- of WO-opleiding
  • Denk en werkniveau met bouwkundige en juridische inslag
  • Minimaal vijf jaar relevante ervaring
  • De persoon die we zoeken is niet perse een jurist maar eerder een senior
    projectmanager met oog

Erik Visser

Marketing Consultant

Erik Visser

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Erik neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback