Medewerker Financieel Beheer

Werkorganisatie Druten Wijchen

Werkorganisatie Druten Wijchen
€3.052 — €4.297 / maand
3 maanden
MBO - HBO
Nog 12 dagen

Dit ga je doen

Opdracht 
Als medewerker financiële administratie ben je, samen met je directe collega, verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de financiële administratie van de Werkorganisatie en de aangesloten gemeenten Druten en Wijchen.

Welke taken krijg je?
Om de financiële administratie van de Werkorganisatie en aangesloten gemeenten Druten en Wijchen soepel te laten verlopen:

  • Verricht je financiële, administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden;
  • Bewaak je grootboekrekeningsaldi en informeer je de organisatie proactief over deze posities wanneer nodig;
  • Registreer je materiele vaste activa, inclusief de registratie van kredieten (d.m.v. een mva-staat);
  • Verwerk en autoriseer je betalingen in het banksysteem;
  • Boek je bankmutaties;
  • Ondersteun je bij de jaarrekeningtrajecten (opstellen specificaties met onderbouwing voor jaarrekeningdossier);
  • Lever je een bijdrage aan het (periodiek) opstellen van rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten (bijvoorbeeld i.h.k.v. de WKR);
  • Sluit je tussenrekeningen aan en letter je deze af. Bij bijzonderheden treed je in overleg met andere teams binnen onze organisatie;
  • Verzorg je rapportages voor externe partijen (bijvoorbeeld IV3);
  • Signaleer je knelpunten en doet verbetervoorstellen.

Dit ben jij

  • Bringyourowndevice is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht
    worden in principe geen IT-middelen ter beschikking gesteld, tenzij
    opdrachtnemer niet over adequate, veilige en voldoende krachtige middelen
    beschikt om de opdracht naar behoren uit te voeren. Onder IT-middelen wordt
    verstaan: laptop, telefoon en toebehoren
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als
    medewerker financiële administratie
  • Aantoonbare afgeronde opleiding in een administratieve richting op minimaal
    mbo 4 niveau
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en
    waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven
    te zijn door de kandidaat zelf
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als
    medewerker financiële administratie
  • Aantoonbare afgeronde opleiding in een administratieve richting op minimaal
    hbo bachelor niveau
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met
    Key2Financiën
  • Aantoonbare kennis van de WKR door middel van gevolgde cursussen of
    opleidingen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback