Functioneel Applicatie Beheerder Atlassian #

SURF

SURF
5 maanden
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

OPDRACHTOMSCHRIJVING

Als Atlassian Consultant speel je een sleutelrol in het beheer en de doorontwikkeling van het Atlassian-ecosysteem binnen SURF. Je combineert diepgaande kennis van Jira, Confluence en aanverwante tools met een scherp inzicht in de behoeften van gebruikers en teams.

In deze rol ben je het aanspreekpunt voor complexe vraagstukken, ondersteun je projecten met Atlassian-expertise, en help je de organisatie om het maximale uit haar Atlassian-omgeving te halen. Je werkt nauw samen met functioneel beheerders, ontwikkelteams en stakeholders, en draagt actief bij aan het verder professionaliseren van de Atlassian-dienstverlening binnen SURF.

  • Je werkt nauw samen met collega’s van Functioneel Beheer en Technisch Applicatiebeheer om de Atlassian-omgeving optimaal te laten functioneren;
  • Je neemt actief deel aan het Agile beheerteam, werkt volgens User Stories en draagt bij aan team-events en continue verbetering;
  • Je analyseert en optimaliseert bestaande Jira Service Management- en Jira Software-projecten om gebruiksvriendelijkheid, efficiency en datakwaliteit te vergroten;
  • Je coördineert en begeleidt projecten rondom het centraliseren, herinrichten en migreren van Jira Service Management-projecten;
  • Je fungeert als sparringpartner voor derdelijns gebruikersondersteuning en zorgt voor heldere overdracht en instructies richting collega’s;
  • Je levert een bijdrage aan het technisch beheer van de Atlassian-applicaties, onder andere bij het uitvoeren van het periodieke patchmanagementproces.

GEVRAAGD PROFIEL

De ideale kandidaat heeft:

  • Communicatieve vaardigheden en een klantvriendelijke instelling;
  • Kennis en ervaring met Atlassian Data Center applicaties: Jira Software, Jira Service Management en Confluence;
  • Kennis en ervaring met integratie van derde partij Atlassian Marketplace applicaties;
  • Kennis van ITIL-beheerprocessen;
  • Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om complexe technische en organisatorische vraagstukken te doorgronden;
  • De vaardigheid om technische oplossingen te vertalen naar praktische en gedragen verbeteringen in de werkwijze van teams;
  • Zin om te leren en vernieuwen;
  • De mogelijkheid om 2 á 3 dagen per week op ons kantoor in Utrecht te werken.

PROCEDURE

Let op!

  • Alleen via het ESD-systeem ingediende CV’s worden in behandeling genomen; CV’s die per e-mail of andere kanalen worden verzonden, worden niet behandeld;
  • Bij voldoende aanbiedingen kan de werving eerder worden gesloten en kun je geen kandidaten meer aanbieden.
  • Per leverancier mogen er max. 2 kandidaten worden aangeboden;
  • Tarief dient inclusief alle kosten te zijn, maar exclusief BTW.

Voorwaarden en Eisen

  • Let op: deze aanvraag is NIET geschikt voor ZZP'ers
  • Het is niet toegestaan om medewerkers in loondienst van een ander bureau voor te stellen;
  • Elke leverancier dient in het bezit te zijn van een:
    • Bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering;
    • G-rekening.

Intakegesprekken

  • Tussen 3 en 6 november.

Aanleververeisten CV

CV’s dienen te worden ingediend via reactie in ESD.Next en moeten voldoen aan de volgende eisen:

  • CV + motivatie verwerkt in één PDF-bestand
  • Alleen CV's in de Nederlandse taal worden in behandeling genomen;
  • Contactgegevens kandidaat (e-mailadres + telefoonnummer + woonplaats);
  • Beschikbaarheid (startdatum & aantal uren per week).

Let op: Als het CV niet voldoet aan de bovenstaande punten, kan de kandidaat worden afgewezen.

Dit ben jij

  • De ideale kandidaat heeft
  • Communicatieve vaardigheden en een klantvriendelijke instelling
  • Kennis en ervaring met Atlassian Data Center applicaties: Jira Software,
    Jira Service Management en Confluence
  • Kennis en ervaring met integratie van derde partij Atlassian Marketplace
    applicaties
  • Kennis van ITIL-beheerprocessen
  • Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om complexe technische en
    organisatorische vraagstukken te doorgronden
  • De vaardigheid om technische oplossingen te vertalen naar praktische en
    gedragen verbeteringen in de werkwijze van teams
  • Zin om te leren en vernieuwen
  • De mogelijkheid om 2 á 3 dagen per week op ons kantoor in Utrecht te
    werken

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!