Adviseur Fysieke Leefomgeving

Gemeente Bronckhorst

Gemeente Bronckhorst
€3.602 — €5.313 / maand
6 maanden
HBO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Opdracht omschrijving
Wil jij meehelpen Bronckhorst twee keer zo mooi te maken? Ben jij bedreven in het helpen realiseren van ruimtelijke
initiatieven van onze inwoners en bedrijven die bijdragen aan onze visie? En wil je vanuit je praktijkervaring graag tijdelijk
meewerken aan de ontwikkeling van ons RO-beleid? Dat kan via deze opdracht. We hebben op zeer korte termijn behoefte
aan tijdelijke vervanging in de vorm van een adviseur fysieke leefomgeving.

Verantwoordelijkheden
Je beoordeelt complexe ruimtelijke initiatieven en verzoeken van onze inwoners en adviseert het college hierover. Je
beantwoordt vragen van inwoners en bespreekt met initiatiefnemers de mogelijkheden om hun plannen te realiseren in het
kader van onze omgevingsvisie. Je brengt – op een betrokken en zakelijke manier – uiteenlopende belangen, meningen en
feiten in beeld. Je stimuleert participatie. Alle input weet je om te zetten in behapbare adviezen aan ons bestuur.
Naast initiatieven draag je ook bij aan de doorontwikkeling van ons RO-beleid in het kader van de Omgevingswet. We
werken onze omgevingsvisie uit in vier omgevingsprogramma’s: wonen, werklocaties, landschappelijke kwaliteit en
energietransitie en klimaat. Je denkt mee over hoe we het nieuwe instrumentarium kunnen inzetten om onze ambities waar
te maken.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 12 november 2025 tot en met 8 mei 2026 voor 36 uur per week.
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een
tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de
opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag
kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Dit ben jij

  • Bringyourowndevice’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht
    worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt
    verstaan: laptop, telefoon en toebehoren
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de Ruimtelijke Ordening
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke procedures in
    stedelijk- en buitengebied
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de Ruimtelijke Ordening
  • Aantoonbareaffiniteit met de fysieke leefomgeving in brede zin
  • Aantoonbare werkervaring metBOPA procedures

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback