Facilitair Specialist
Gemeente Zoetermeer
- Uitzenden
- 14-11-2025
- Zuid-Holland
- 36 uur


Dit ga je doen
Opdracht
1. Geeft advies aan het managementteam, contract-, portefeuille-, en assetmanagement over de totstandkoming en het managen van facilitaire producten en contracten. o.a. op het gebied van ruimtebeheer, beveiliging, huisvesting, afvalverwerking, telefonie, repro catering, verhuizingen, schoonmaak en toegang;
2. Hoofdtaak 2: Geeft vanuit facilitair oogpunt advies over de instandhouding van gebouwen, terreinen en installaties. Dit betreft advies op het gebied van o.a. ruimtebeheer, beveiliging, huisvesting, afvalverwerking, telefonie, repro catering, verhuizingen, schoonmaak en toegang Deze kan gaan over de lopende exploitatie alsmede advisering ten behoeve van nieuwbouw- en renovatietrajecten;
3. Geeft advies over en invulling aan het beleid op het gebied van o.a. ruimtebeheer, beveiliging, huisvesting, afvalverwerking, telefonie, repro catering, verhuizingen, schoonmaak en toegang. De advisering vindt plaats ten behoeve van het MT-Vastgoed en ten behoeve van (politieke) besluitvorming opgesteld door de portefeuillemanagers;
4. Budgethouder voor de facilitaire budgetten. Treedt in overleg met de afdeling financiën over het actualiseren van deze budget en verwerkt deze in een jaarlijkse begroting.
Dit ben jij
- De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3
overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de
opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een
vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.) - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met beleidsmatige
advisering met betrekking tot facilitaire dienstverlening binnen een
overheidsorganisatie - Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding op het gebied van facilitaire
dienstverlening
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met
beleidsmatige advisering met betrekking tot facilitaire dienstverlening
binnen een gemeente - Aantoonbare werkervaring met een Facilitair management informatie systeem,
benoem welk systeem - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met TOPDESK
- Aantoonbare werkervaring met het inrichten en beheren van een BHV
organisatie, benoem waar dit is opgedaan - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als
Facilitair projectleider/ coördinator/ specialist
Team TenMonks

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.