Medewerker Personeelsadministratie
Gemeente Leidschendam-Voorburg
- Uitzenden
- 11-11-2025
- Zuid-Holland
- 20 uur
Dit ga je doen
Afdeling
Werken voor Bedrijfsvoering is werken voor de motor van de gemeente. Bij elke ontwikkeling of ieder proces is deze afdeling betrokken. Hier werken adviseurs en ondersteuners die collega’s helpen hun werk te doen. Bij de afdeling Bedrijfsvoering vind je HR, Financiën, Inkoop, Juridische zaken, Facilitaire zaken en ten slotte Communicatie- directie en bestuur advisering. Kortom, grote afwisseling in collega’s én in het werk.
Opdracht
Als medewerker Personeelsadministratie regel je alle administratieve zaken die met de medewerkers van de gemeente te maken hebben en weet je alle taken snel en accuraat af te handelen. Je beheert de personeelsadministratie van de gemeente, samen met je collega’s van de personeels- en salarisadministratie. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd. Op drukke momenten ben je flexibel en stressbestendig. Als medewerker van de personeelsadministratie ben je verantwoordelijk voor een breed pakket aan taken:
- Uitvoeren van het administratieve proces voor de instroom, doorstroom en uitstroom van tijdelijke en vaste medewerkers
- Beheren, verwerken en controleren van personeelsmutaties volgens de gemeentelijke CAO en wet- en regelgeving.
- Opstellen en controleren van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. de arbeidsvoorwaarden
- Beantwoorden van vragen van collega’s over personele aangelegenheden, zoals IKB, verlof en verzuim etc.
- Ondersteuning bij werving & selectie
Dit ben jij
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als
medewerker Personeelsadministratie - Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring jaar als medewerker
Personeelsadministratie - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als
medewerker Personeelsadministratie bij een gemeente - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IT-systeem MijnPenO
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft Office
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het opstellen én
controleren van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. arbeidsvoorwaarden.
Benoem duidelijk in het cv waar de werkervaring is opgedaan
Team TenMonks

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.