Financieel administrateur

GGD Noord- en Oost-Gelderland

GGD Noord- en Oost-Gelderland
€5.133 — €5.866 / maand
4 maanden
MBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Je komt te werken in het team Financiën die bestaat uit 2 Financieel adviseurs en 1 Business controller. Het team wordt aangestuurd door de Concern Controller.

Je bent samen met  je collega’ verantwoordelijk voor de juiste, volledige en tijdige verwerking van de informatie in het financiële systeem.

Je controleert de boekingen en corrigeert eventuele fouten en zorgt dat de processen up to date zijn en worden nageleefd.

De business controller of financieel adviseur is aanspreekpunt van het management, jij ondersteunt hen bij financiële vragen.

Je biedt daarnaast ondersteuning bij (project) begrotingen, prognoses en managementrapportages van de producten in afstemming met de financieel adviseurs en business controller.

Je bent verantwoordelijk voor juiste, tijdige en volledige administratie.

Je bereidt jaarlijks subsidieverantwoordingen aan het Rijk voor en geeft vorm aan de budgettaire spelregels en interne begrotingssystematiek.

Je signaleert kansen om financiële processen te versimpelen en te verbeteren en je bent in staat om verbetervoorstellen om te zetten in acties samen met je collega’s binnen team Financiën en waar nodig samen met stakeholders.

Je legt specificaties jaarstukken vast

Om de juistheid van de BI rapportages te waarborgen moeten de verschillende bronsystemen juist zijn en goed op elkaar aansluiten. Dit houdt in dat je een continue check uitvoert op aansluiting van de diverse bronsystemen zoals:
– Financieel pakket Exact – exploitatie kosten en opbrengsten / balans;
– Salaris uit de personeelsadministratie;
– Verkoopdossier en inkoopdossier Inconto;
– Verwerking begroting en prognose

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring met BI rapportages
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Excel
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur
  • Aantoonbare werkervaring metfinancieel-administratieve software. Benoem
    duidelijk welke software en waar deze ervaring is opgedaan
  • Aantoonbare werkervaring met exact in de afgelopen 5 jaar (Benoem duidelijk
    waar deze is opgedaan)
  • Aantoonbare werkervaring met BBV
  • Aantoonbaar beschikbaar per 1 december 2025

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback