Adviseur Omgeving Waterveiligheid Marinehaven

Rijksvastgoedbedrijf
In overleg

Dit ga je doen

Bijzonderheden : * AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens.

Wet DBA
ZZP/Detachering : In verband met de wet DBA dient u bij elke aangeboden kandidaat aan te
geven of het gaat om detachering of een inhuur van een zzp-er. Dit dient zowel op het CV (het PDF-bestand) als in DioR te worden vermeld. Bij het
ontbreken van die informatie op het CV kan de opdracht niet gegund worden.
Toelichting : Opdrachtnemer deelt de werkzaamheden zelfstandig in wanneer het een
opdracht op ZZP-basis betreft. Wel vindt – voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is – afstemming met Opdrachtgever plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt Opdrachtnemer zich naar de arbeidstijden bij Opdrachtgever.

Aard van de opdracht
Gelet op de aard en omstandigheden van de opdracht heeft de opdracht de kenmerken van een arbeidsovereenkomst. Met het oog daarop moet rekening worden gehouden met de vigerende wet-, regelgeving en jurisprudentie wat betreft de arbeidsrelatie. Inschrijver dient een offerte aan te bieden die hieraan voldoet en waarbij schijnzelfstandigheid wordt voorkomen. Indien gewenst kan opdrachtgever bewijsmiddelen aan inschrijver vragen die dit staven. Ingeval opdrachtgever de bewijsmiddelen niet overtuigend vindt, kan opdrachtgever de offerte terzijde leggen.
Aard van de opdracht
Gelet op de aard en omstandigheden van de opdracht heeft de opdracht niet de kenmerken van een arbeidsovereenkomst. Deze kan worden verricht door zowel iemand die werkt op basis van een arbeidsovereenkomst als een zelfstandige.

Opdrachtgever
Rijksvastgoedbedrijf
Het Rijksvastgoedbedrijf is de grootste opdrachtgever in Nederland op het gebied van vastgoed. Wij zijn een professionele organisatie met een enorme hoeveelheid beschikbare kennis en ervaring. We beheren ruim 11,7 miljoen vierkante meter bruto vloeroppervlak aan gebouwen en circa 82.000 hectare grond. Onze medewerkers ontwikkelen en beheren onder meer rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten.
Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken project- en procesmanagers, inkopers, contractmanagers, gebouwbeheerders, juristen, restauratiespecialisten, ingenieurs en architecten. Maar ook ecologen en kunsthistorici. Wij zorgen voor beheer en onderhoud, aan- en verkoop, nieuwbouw, verbouw en renovatie én ontwikkeling en herontwikkeling van gebouwen en terreinen.

Onze missie: 'Het RVB realiseert en beheert zijn vastgoedportefeuille voor zijn gebruikers en zet gebouwen en terreinen in voor de realisatie van economische en maatschappelijke meerwaarde op basis van beleidsdoelen.', is in 2019 aangescherpt met ‘We willen de waarde van Rijkvastgoed maximaal benutten. We werken daarom samen met andere partijen om niet alleen onze eigen gebouwen, maar ook de hele omgeving te verbeteren. Economie, leefomgeving en natuur varen wel bij wat we doen.’

Zie https://www.rijksvastgoedbedrijf.nl/over-ons/organisatie voor meer informatie over het Rijksvastgoedbedrijf.

Directie Vastgoedbeheer
De directie Vastgoedbeheer onderhoudt en beheert de gebouwen, gebouw gebonden (technische) installaties, werken, terreinen en gronden van het Rijksvastgoedbedrijf en Defensie. Daarnaast realiseert de directie Vastgoedbeheer projecten die het gevolg zijn van (her)ontwikkeling, transformatie of transacties.

Realisatie Landelijk
Het realiseren en onderhouden van schietbanen en start- en landingsbanen. De landelijke invoering van laadpalen. Het afsluiten van onderhoudscontracten voor bebouwd gebied en buitenruimten. De aanleg van zonnepanelen op alle rijksgebouwen in Nederland. Zomaar wat regio overstijgende voorbeelden van onderhouds- en beheerprogramma’s van het Rijksvastgoedbedrijf die de afdeling Realisatie Landelijk voor de klant Defensie uitvoert.
Realisatie Landelijk bestaat uit zeven secties. De secties Programma’s en
Projecten Bebouwd Gebied en Buitenruimte worden ingeschakeld om te zorgen voor een
uniforme en effectieve aanpak, snelheid en klanttevredenheid bij de advisering en
uitvoering van programma’s en projecten met een landelijke scope. De secties Contract Beheer, inclusief de storingsdesk focussen op de keuringen en het beheer van de onderhoudscontracten, en treedt op als projectleider van nieuw af te sluiten landelijke contracten. De sectie Beheer Buitenruimte is bezig met het dagelijks beheer, het oplossen van storingen en uitvoeren van keuringen in de buitenruimte, veelal Defensie complexen en -terreinen.

Sectie Programma’s en Projecten Buitenruimte
Je wordt actief binnen de sectie Programma’s en Projecten Buitenruimte. Hier staan we met zo’n 120 collega’s samen voor een mooie maar ook enorme opgave: de instandhouding en vernieuwing van de buitenruimte van Defensie en Rijks locaties.
We werken in vaste (IPM)teams die kunnen bestaan uit een programmamanager, projectmanagers, projectleiders, omgevingsmanagers, technisch managers / -adviseurs, ondersteuners en administrateurs aan vier landelijke programma’s. Voorbeelden van lopende programma’s zijn het instandhouden en vernieuwen van de militaire vliegvelden, -schietbanen en sport en trainingsfaciliteiten. Maar ook de weg- en rioolonderhoud, terreinonderhoud en de bouw van nieuwe afmeervoorzieningen zoals in Den Helder. Om dit te bereiken streven we naar een uniforme en efficiënte uitvoering door goed in contact te zijn met onze klanten, de assetbeheerders. Continu verbeteren, elkaar scherp houden en veel werkplezier zijn hierbij de uitgangspunten.
We hebben oprechte aandacht voor elkaar, zowel zakelijk als privé. We vinden elkaar digitaal en wekelijks op onze twee vaste kantoordagen. Er heerst een informele sfeer met ruimte om van elkaar te leren. Zo staan we stil bij wat er speelt in de projecten en programma’s, vieren onze successen en houden de communicatielijntjes lekker kort.
Opdracht omschrijving
Het programma-team ‘IPM Waterbouw Marinehaven’ werkt o.a. aan het toekomst bestendig maken van de marinehaven in Den Helder. Het programma bestaat (momenteel) uit drie projecten.
De aanleg van ca 750 meter nieuwe kade;
Het klimaatbestendig/ (hoog)waterveilig maken van de marinehaven en Fort Harssens;
Het vervangen van de Moormanbrug als toegang tot de marinehaven.

Om deze projecten op te pakken zoekt het programmateam versterking in de vorm van een ‘Adviseur Omgeving’ voor twee projecten binnen het programma. Het programma-team bestaat totaal uit ca. 10 collega’s en wordt ondersteund door diverse specialisten.

Je werkzaamheden bestaan in hoofdzaak uit:
Stakeholdermanagement met defensie-afdelingen (CZSK) voor de projecten 'Waterveiligheid' en ‘Vervangen Moormanbrug’;
Voorbereiden van de vergunningsaanvragen en de voortgang bewaken;
Inventariseren en adviseren logistieke bewegingen, mobiliteit en verkeer voor de projecten binnen het programma;
Voorbereiden en monitoren uitvraag 'conditionerende onderzoeken' project '(hoog)Waterveiligheid';
Communicatie met defensie-afdelingen (CZSK);
Functievrij (bouw gereed) maken van de bouwterreinen voor de projecten binnen het programma;
Je draagt actief bij om jouw kennis te delen met je collega’s binnen de sectie.
Voor het uitoefenen van deze functie is het cruciaal kennis te hebben van de stakeholders die werkzaam zijn in de Marinehaven

Dit ben jij

  • De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO
    opleiding
  • De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring
    in het realiseren van projecten en aantoonbare ervaring met
    stakeholdermanagement in een maritieme omgeving
  • De aangeboden kandidaat verklaart dat hij/zij beschikbaar is
    conform het opdrachtprofiel (uren en opdrachtperiode inclusief eventuele
    verlengingen)
  • De aangeboden kandidaat dient te beschikken over voor de uitvoering
    van de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen. De elektronische
    hulpmiddelen worden niet door het Rijksvastgoedbedrijf ter beschikking
    gesteld. Onder elektronische hulpmiddelen vallen mobiele telefoon,
    computer, laptop en/of tablet
  • De aangeboden kandidaat gaat akkoord met de verplichte documenten
    genoemd onder de toelichting. Daarnaast dienen de genoemde documenten voor
    aanvang (en/of zo spoedig mogelijk) geüpload te worden in het digitale
    (leveranciers)dossier
  • In verband met de werkzaamheden is het een eis dat een positieve
    referentie omtrent integriteit verifieerbaar is. Daarnaast dient de
    kandidaat een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen binnen 4-6
    weken na start van de opdracht
  • Wij verzoeken u graag te vermelden op welke basis u deze opdracht
    aanneemt
  • Wij verzoeken u graag te vermelden op welke basis u deze opdracht
    aanneemt
  • Wens 01: De mate van ervaring in de rol als Adviseur Omgeving. aspecten:
    Mate van kennis en ervaring met: -Stakeholdermanagement in een dynamische
    en veranderende maritieme omgeving; – Voorbereiden en monitoren van
    vergunningsaanvragen en conditionerende onderzoeken
  • Wens 02: De mate van ervaring in het werken in een maritieme omgeving
    aspecten: Mate van kennis en ervaring met: – de verschillende stakeholders
    – Inventariseren en adviseren logistieke bewegingen op de Marinehaven; –
    Projectcommunicatie met diverse belanghebbenden
  • Wens 03: Werken in een omgeving waarbij de kaders niet altijd van tevoren
    helder afgebakend zijn Aspecten: De mate van ervaring met: • – Het
    communiceren/overbrengen van standpunten in (advies)notities richting het
    projectteam als opdrachtgever & stakeholders; • – met het schakelen tussen
    de verschillende abstractie niveaus binnen de organisatie

Ishveen Seistani

Recruiter

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren

Feedback