Senior Medewerker DIV

Gemeente Doesburg

Gemeente Doesburg
€3.359 — €4.811 / maand
6 maanden
HBO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Als senior medewerker DIV vervul je een centrale rol in het beheren en bewaken van onze fysieke en digitale archieven. In een kleine gemeente is geen dag hetzelfde: je schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden en collega’s weten jou te vinden als het gaat om informatiebeheer.

Je houdt je bezig met:

  • het beheren van fysieke en digitale archief, het uitvoeren van kwaliteitscontroles hierop en voorstellen doen voor verbeteringen;
  • correct toepassen van archiefprocedures en bewaartermijnen.
  • het beantwoorden van vragen van collega’s over archieven en het opzoeken van documenten;
  • het vervangen van de medewerker postregistratie bij afwezigheid;
  • ondersteunen bij eventuele samenwerking met buurgemeenten op gebied van archivering.

Door jouw kennis en nauwkeurigheid zorgen we er samen voor dat onze informatie actueel, veilig en goed vindbaar blijft.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau met de
    focus op archivering, bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare
    opleiding
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als senior
    medewerker DIV bij een gemeente of provincie
  • Beschikbaar voor 28 tot 32 uur per week
  • Aantoonbaar bereid om vanuit het stadskantoor te werken
  • Aantoonbare werkervaring met Decos Join (Benoem duidelijk in het cv waar
    deze is opgedaan)
  • Aantoonbare kennis van documentbeheer en archiefwetgeving, inclusief de
    Archiefwet en AVG (privacywetgeving)
  • Aantoonbare werkervaring met het scannen en digitaal vastleggen van
    documenten
  • Aantoonbare kennis van bewaartermijnen, correcte dossiervorming en digitale
    toegankelijkheids- en beveiligingsprotocollen
  • Aantoonbare werkervaring met kwaliteitscontrole en rapportage van
    documentstromen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback