Financieel adviseur

Gemeente Steenbergen

Gemeente Steenbergen
In overleg
3 maanden
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Wat ga je doen?
In verband met enkele personeelswisselingen zoeken we tijdelijk een financieel adviseur voor het fysieke domein met ruime kennis en ervaring binnen gemeenten. In jouw rol als financieel adviseur ben je voor de genoemde afdelingen de financiële sparringpartner bij het opstellen van voorstellen, beleidsplannen en andere adviezen.
Je werkt in het team samen met de andere adviseurs en met de collega’s van de financiële administratie.

Wat verwachten we van jou?

  • Ruime gemeentelijke ervaring op het gebied van financiële advisering (minimaal drie jaar) en met het opstellen van een gemeentelijke begroting. Dit moet aantoonbaar zijn via het CV met referenties.
  • Je moet in staat zijn de rol als financieel adviseur zelfstandig uit te kunnen voeren (dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken).
  • Wij vinden je aanwezigheid erg belangrijk en daarom verricht je je werkzaamheden (bijna) geheel op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.
  • De genoemde beschikbaarheid.

Wij vinden het belangrijk dat je past in het team. Dit toetsen we in een persoonlijk gesprek.
Deze inhuuropdracht verloopt via Flex West-Brabant. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
 

Dit ben jij

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet
    van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk
    hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich
    uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau.
    Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet
    toegestaan. Kies bij het aanbieden bij type medewerker ‘flexmedewerker’ en
    bij contracttype ‘detachering’. Bent u daarmee akkoord? (bij akkoord wordt
    aan de eis voldaan)
  • Uw kandidaat heeft ruime ervaring binnen een gemeente op het gebied van
    financiële advisering (minimaal drie jaar) en met het opstellen van een
    gemeentelijke begroting.
  • Uw kandidaat is in staat de rol als financieel adviseur zelfstandig uit te
    voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken
  • Uw kandidaat is bereid de werkzaamheden (bijna) geheel uit te voeren op het
    gemeentehuis van de gemeente Steenbergen
  • Uw kandidaat beschikt minimaal over drie referenties en deze kunnen op
    aanvraag aangeleverd worden
  • Uw kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren zoals in de aanvraag is
    aangegeven, namelijk 36 uur
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties.
    Communicatief vaardig – Zelfstandig – Analytisch – Netwerker – Politieke en
    bestuurlijke sensitiviteit Naast de competenties wordt ook getoetst of de
    kandidaat binnen de organisatie en het team past

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback