Senior HR support medewerker
Dit ga je doen
Wil jij je als Senior HR Support Medewerker inzetten voor een Nederland waarin iedereen zich gezond voelt? Waar iedereen in staat is om gezond te leven en zich kan ontplooien in een gezonde en veilige fysieke en sociale leefomgeving? In reguliere tijden en in crisissituaties?
Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
– Je zorgt voor een correcte en tijdige uitvoering van (HR-)beleid en wet- en regelgeving, en denkt mee over mogelijke verbeteringen hiervan;
– Als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden voorzie je hen van informatie en advies over operationele HR-zaken;
– Je verwerkt en controleert personeelsmutaties via workflows in AFAS en draagt zorg voor de borging hiervan in de digitale personeelsdossiers;
– Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van salarismutaties voor de externe salarisverwerker;
– Je beheert, toetst en bewaakt (digitale) HR-processen en werkafspraken. Hierin signaleer je knelpunten en optimaliseert deze waar nodig;
– Je fungeert als schakel tussen de organisatie en externe partners (zoals functioneel beheer, arbodienst en UWV);
– Je ontwikkelt procesbeschrijvingen, doet verbetervoorstellen en stelt rapportages op ter ondersteuning van managementinformatie. Daarnaast ondersteun je de HR Business Partners en het management bij lichte advies- en analysetaken.
Wat neem jij mee?
– Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
– Je hebt uitstekende kennis van en ervaring met AFAS InSite en Profit– Je hebt ervaring in het beheren en opstellen van HR-processen (liefst in microsoft visio);
– Je beschikt over brede HR-kennis en wet- & regelgeving en vindt het ook leuk om daarin up2date te blijven;
– Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
Wie ben jij?
Ons team zoekt iemand die in staat is om organisatie breed te kijken. In praktijk ben je:
– Resultaatgericht, nauwkeurig, flexibel, proactief en communicatief vaardig;
– Daarnaast ben je stressbestendig, flexibel en kunt snel schakelen;
– Je bent nieuwsgierig en blijft altijd kritisch kijken om dingen te verbeteren;
– Jij bent de expert op het gebied van al het HR beleid en processen en zorgt ervoor dat de organisatie op de juiste manier de HR support krijgt die ze nodig hebben.
– Je beschikt over aantoonbare administratieve, coördinerende en organisatorische vaardigheden;
Wie zijn wij?
Wij zijn GGD GHOR Nederland, de landelijke vereniging van de 25 regionale GGD’en en GHOR-bureaus. Samen met onze leden werken we aan het bewaken, beschermen en bevorderen van de gezondheid en veiligheid van alle inwoners van Nederland. We behartigen de belangen van onze leden, de directeuren publieke gezondheid (DPG’en), richting politiek, overheden, samenwerkingspartners en publiek. We voeren projecten uit die een bijdrage leveren aan een betere publieke gezondheid en veiligheid. Dat doen we in ons uitgebreide netwerk, samen met de overheid, kenniscentra, onderzoeksinstituten en andere belangenorganisaties.
Hoe ziet het team eruit?
Wij zijn op zoek naar iemand die in ieder geval drie dagen in de week op kantoor aanwezig zal zijn, waarvan in ieder geval de donderdag. Samen ondersteunen we de organisatie met beleid, advies, informatie en efficiënte werkprocessen. Ons team bestaat uit 3 HR support medewerkers, (inclusief deze functie) 2 HR Business Partners en 1 HR manager. Het kantoor is in Utrecht (Lunetten) en goed bereikbaar met OV.
Dit ben jij
- Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring
in een vergelijkbare functie - Je hebt uitstekende kennis van en ervaring met AFAS InSite en Profit
- Je hebt ervaring in het beheren en opstellen van HR-processen (liefst in
microsoft visio) - Je beschikt over brede HR-kennis en wet- & regelgeving en vindt het ook
leuk om daarin up2date te blijven - Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Wij zijn op zoek naar iemand die in ieder geval drie dagen in de week op
kantoor aanwezig zal zijn, waarvan in ieder geval de donderdag
- Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring
in een vergelijkbare functie - Je hebt uitstekende kennis van en ervaring met AFAS InSite en Profit
- Je hebt ervaring in het beheren en opstellen van HR-processen (liefst in
microsoft visio) - Je beschikt over brede HR-kennis en wet- & regelgeving en vindt het ook
leuk om daarin up2date te blijven
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Reactietermijn gesloten