Objectenbeheerder WOZ

Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Belastingsamenwerking Oost-Brabant
€3.536 — €4.041 / maand
5 maanden
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

BSOB zoekt een medewerker objectenbeheer voor het beheren, verwerken, controleren en beoordelen van veelvoorkomende en complexe objectkenmerken en gegevens van WOZ-objecten. De kandidaat moet minimaal 3 jaar ervaring hebben met het verwerken van objectgegevens van zowel woningen als niet-woningen, zoals agrarische objecten en (in)courante niet-woningen. We zoeken iemand die ervaring heeft met Gouwbelastingen en Way2GO. Ook moet de kandidaat minimaal 3 jaar ervaring hebben met het verwerken van mutaties uit de BAG in de WOZ. Én de genoemde taken moeten al volledig zelfstandig uitgevoerd kunnen worden.

Kandidaatomschrijving

· Je hebt minimaal Hbo werk- en denkniveau;
·Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ;
· Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor;
· Je bent een teamspeler;
· Complexe zaken zijn voor jou een uitdaging die je graag oppakt en afgehandeld;
· Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen.

Toelichting op rooster

Vaste kantoordag op dinsdag, overige dagen in overleg.

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal 5 jaar (opgedaan in de in de afgelopen 8 jaar) ervaring
    met het inmeten en muteren van woningen, niet-woningen en agrarische
    objecten op gebruiksoppervlakte en bruto oppervlakte voor de Wet WOZ.
  • Je bent in loondienst bij een overkoepelende organisatie
  • Belastingapplicatie Gouw 7 en 7R2 – Je hebt minimaal 4 jaar
    ervaring (opgedaan in de laatste 6 jaar) met het muteren in Gouw vanuit
    verschillende processen zoals verwerken BAG-mutaties in de WOZ, bezwaar en
    PMA.
  • In Way2GO met zowel de Productieomgeving als in de
    Dataverkenner. – Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met het beoordelen van
    modellen en het maken van meldingen in Way2GO voor BAG en WOZ.
  • Inmeten en muteren – Je bent de afgelopen 8 jaar bezig geweest met inmeten
    en muteren van woningen, niet-woningen en agrarische objecten op
    gebruiksoppervlakte en bruto oppervlakte voor de Wet WOZ.
  • Je hebt de afgelopen 5 jaar gemuteerd in Gouw vanuit verschillende
    processen zoals verwerken BAG-mutaties, bezwaar en PMA.
  • Way2GO – Je bent de afgelopen 5 jaar bezig geweest met het
    beoordelen van modellen en kunt meldingen maken in Way2GO voor BAG en WOZ.
  • Je hebt ervaring met het inmeten van tekeningen in Bluebeam.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. – De
    kandidaat past bij de BSOB-cultuur – Beschikt de kandidaat over de voor
    BSOB relevante werkervaring?

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback