Specialist Lucht

Omgevingsdienst Regio Nijmegen

Omgevingsdienst Regio Nijmegen
€3.359 — €4.811 / maand
12 maanden
HBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Opdrachtgever
Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) zet zich met zo’n 240 collega’s in voor een gezonde, duurzame en veilige regio. Dit doen we in een samenwerkingsverband met de gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Nijmegen, Wijchen en de provincie Gelderland, door taken uit te voeren op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH). Daarnaast is ODRN één van de zes omgevingsdiensten die verantwoordelijk is voor de uitvoering van Seveso-taken. ODRN doet dit voor de provincies Gelderland en Overijssel.

Er is sprake van een voorgenomen fusie per 1 januari 2026 tussen ODRA en ODRN. De fusie zal resulteren in de oprichting van de nieuwe organisatie Omgevingsdienst Groene Metropool (ODGM). Dit contract wordt ongewijzigd en één-op-één voortgezet door ODGM zonder dat daarvoor aanvullende actie van één van de contractpartijen nodig is. ODGM zal dus vanaf 1 januari 2026 optreden als contractspartij. Alle partijen bij deze overeenkomst verklaren zich met het voorgaande bekend en zijn hiermee akkoord. U ontvangt begin volgend jaar nog een apart bericht over de administratieve wijzigingen voor uw facturering.

Opdracht
Ondersteunen en adviseren in het kader van vergunningverlening en toezicht en handhaving met betrekking tot de aspecten lucht, geur en stikstof. Beoordelen van lucht- en geurmeetrapporten, advisering bij OW-aanvragen/meldingen en beantwoorden van inhoudelijke vragen van bedrijven of adviseurs.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als specialist op het gebied van
    lucht
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau met een
    chemische achtergrond
  • Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van luchtmetingen
  • Aantoonbaar woonachtig binnen een straal van 50 kilometer van Nijmegen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback