Medewerker Post en Archiefzaken
Gemeente Katwijk
- Uitzenden
- 15-01-2026
- 36 uur
In overleg
6 maanden
MBO
Nog 5 dagen
Dit ga je doen
Opdrachtomschrijving
De medewerker post- en archiefzaken is verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande post, het registreren en scannen van documenten, het bepalen van zaaktypen en bewaartermijnen, en het beheren van de kwaliteit van informatie in het zaaksysteem. Daarnaast ondersteunt de medewerker bij archiefprojecten en het uitlenen van bouwdossiers. Het doel is een gestructureerde en toegankelijke informatievoorziening binnen de gemeente Katwijk.
Dit ben jij
- Bringyourowndevice’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht
worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt
verstaan: laptop, telefoon en toebehoren - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt moet inschrijver
beschikken over een geldige certificering van de Stichting Normering Arbeid
(SNA) op basis van de norm NEN 4400-1 (voor Nederlandse ondernemingen) of
NEN 4400-2 (voor buitenlandse ondernemingen), benoem het alternatief
duidelijk in de offerte - Minimaal een aantoonbaar afgeronde mbo opleiding
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als
medewerker DIV - Beschikbaar vanaf 15 januari 2026 tot en met 14 juli 2026 voor 36 uur per
week om op locatie in Katwijk te werken
- Minimaal een afgeronde mbo niveau 3 opleiding in administratieve richting
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het
gebied van post- en archiefzaken binnen een overheidsorganisatie - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Djuma en digitale archivering
(registreren, scannen, kwaliteitscontrole) - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV met kennis van
de Archiefwet binnen een gemeentelijke instelling, motiveer waar dit is
opgedaan
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.